Baromi fáradtan, keveset aludva. Ráadásul 2 egymást követő napon egyik nap sem aludtam 6 óránál többet! Viszont fel voltam dova, jó kedvem volt. Giro (magyar BP-Visegrád!) day 1 van. Tárgyaláson túlvoltam délelőtt. KIngsresultot megnéztem, az is feldobott. Meg hát Tenerife, jó idő, imádom. De azért alvás hiányt éreztem, főleg elején.
ALapvetően 3-4 kört terveztem, benne 10-20x 1perccel. De mivel elég kába voltam induláskor és holnapután La Oratava, ezért maradtam 3 körnél. De azért megtoltam, és elég sok erős részt toltam. ELső körben még több időt hagytam résztávok között így csak 3-at csináltam, de utána körönként a maximum, 5 lehetőséget megcsináltam. Végére amúgy belejöttem/felébredtem, de azért jobb ez így hogy "csak" ennyi lett. Így is azt írja garmin hogy vmi 60óra rest kell(ene) ezután...
Átlagwatt edzésnek: 177
Erős részek átlaggwattjai: 393W
Összehasonlításképp január elején csináltam hasonlót, abban 4kört, 20xp1erccel, akkor átlag 384W. Két napja meg hegyi résztáv átlagwattjai 359W (352-442 között voltam ma)
Viszont folymatosan estem vissza, bár nem éreztem hogy elfáradtam volna az edzés végére ( 442->436->408. A végére meg 360-350...De utsót megnyomtam 427re). Ment volna még pár kör simán. De azért nyilván fáradhattam edzés közben,Inkább 1percekben nyírtam ki magam, nem nagyon volt olyan rész h egyenletesen tudtam menni. Mindig az elejét megnyomtam és a vége a túlélésre szólt és így nagyon lecsökkenhetett a wattom, meg minden. De legalább kitekertem magam, nem lazsáltam/tartalékoltam...
Sor szám | Edzéstípus | Idő | Távolság (km) |
Sebesség (km/h) | Tempó (p/km) | Szint különbség | Minimum pulzus | Maximum pulzus | Átlag pulzus |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Bemelegítő kitekerés | 00:06:33 | 2.53 | 23.18 | 02:35 | 6 | 0 | 124 | 107 |
Megjegyzés: W 103 |
|||||||||
2 | Izomfeszítő résztáv | 00:13:00 | 7.48 | 34.52 | 01:44 | 116 | 0 | 0 | 0 |
3 | Regeneráló tekerés | 01:38:28 | 45.18 | 27.53 | 02:11 | 452 | 0 | 0 | 0 |
4 | Levezető hazatekerés | 00:03:35 | 1.41 | 23.61 | 02:32 | 12 | 0 | 128 | 118 |
Megjegyzés: W 130 |