Az utóbbi idők hallgatása után újra lendületbe jöttem. Persze az edzések nem maradtak el, de valamelyest ritkultak.
Szóval a januári sérülést követően a futást visszább vettem. Nem akartam hónapokig húzni a problémát. Inkább pihentettem a lábam. Tennivalóm a vállalkozásomban sok akadt, így vannak lyukas napok is a múltban és mostanában. Ez nem lustaság, hanem inkább a prioritás megválasztása. Sok esetben inkább rápihentem egy nehéz napra, mint két órával korábban keljek (mondjuk 4-kor) és fussak.
Mostanra már teljesen rendbe jött a lábam és minden tekintetben újra formában vagyok. Elkezdtem a dupla edzéseket. Hosszú bringa után egyre hosszabb futások.
A bringa egyelőre a cirka 13,5 kilós Merida montim, sima gumikkal. Ehhez képest szimpatikusak az átlagok, amiket megyek. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy országútival mire leszek képes. 2-3 héten belül kerül beszerzésre.
Tesztverseny is kilátásban van. A május 28-i, egri versenyen fogunk részt venni a győri egyetem csapatával. Egy keményebb edzésként fogom fel a versenyt, nincs helyezés vagy időcél.
Heti 2 úszást fogok teljesíteni - szerdán és pénteken. Ez csak akkor változhat, ha a két nap valamelyikén halaszthatatlan dolgom akad. A többi napon futások, 15 km környékén (inkább felette), lazán. A hétvégén pedig egy kemény duplaedzés. Hétfő valószínűleg pihenő/regeneráló nap.
Ez jó kis program nekem is ezt kellene csinálnom, ha lenne rá erőm. :) Az egri versenyről tudsz valami közelebbit? Balatonfüredre gyertek mindenképp, az igazi kihívás. Úszás a Balatonban, jó kis szintes pálya sok fordítóval (reméljük idén jobb szervezéssel) ott aztán lehet csiszolni a bringás technikát. Ugyan nem ide kapcsolódik, de sok törlesztenivalóm van Fürednek, a tavalyi versenyen irtózatos vádligörcsöt kaptam, kis híján feladtam, de aztán nagy nehezen végigmentem, idén legalább negyed órát javítanom kell majd.
Slick monti vs országúti: ha montival tudod tartani a 28as átlagot az igen dícséretes országútival simán nyomsz majd 31-33as átlagokat. Többet azért nem merek saccolni, mert 35körül meg a fölött az erő nagy része a légellenállás legyőzésére megy el.