Nem csak futós blog

még el sem meséltem...

Slybacsi | 2012-03-27 19:52:04 | 15 hozzászólás

...hogy milyen jót tekertem március 15 körül a hosszú hétvégén. Csodás jó idő volt végre, bár 700 méterrel tengerszint fölött még sajnos bőven hó volt, így a bringázás az alacsonyabb részekre korlátozódott, de azért sikerült így is szépen gyűjteni a szinteket. Szerdán még nem voltam túl jól, de csütörtökön már frissen ébredtem, nekivágtam a hegynek a Katonasírok felé. A Kopasz-rétre érve világossá vált, hogy nincs tovább, vissza kell fordulnom, mert hó és tükörjég borította a Kálmán-hegyi utat. Fogtam magam, legurultam Szilvásváradra, hogy megnézzem a kerékpárkölcsönzőben a kiállított Specialized bringákat. Tíz-tizenöt perc nyálcsorgatás után elindultam vissza Bélapátfalvára, a zöld bringajelzésen. Durván sáros volt a terep, kínszenvedés volt fölfelé tekerni, fogott szépen a sár, na meg erősen meglátszott a négy nap betegeskedés, le voltam gyengülve rendesen.

Másnap reggel izomláz, de nem szegte kedvem, elindultam Szarvaskő felé a kék túrán. Sajnos itt sem jutottam sokáig, komoly vendégmarasztaló sár volt errefelé is, egyszer annyira berakódott a Giant hátsó kereke, hogy meg is szorult a vázban. Másnap föltekertem a Bél-kőre, és kezdtem érezni, hogy alakul a forma, az izmaim is kezdik átvenni mozgást, egész jó iramban sikerült fölérni a hegyre. Mivel innen sem lehetett a Kálmánhegyin tovább tekerni, ezért inkább a környék eddig ismeretlen dózerútjait fedeztem fel, majd az apátság érintésével, amit sosem szabad kihagyni, annyira jó a vize a forrásnak, visszazúztam Bélapátra.

Vasárnap már tényleg formában éreztem magam, Szilvásváradra át, majd a Szalajka-völgyből föltekertem az Olasz-kapuig. Ott kicsit süttettem a hasam, majd a sárgán vissza. Ahogy leértem a hegyről, kb húsz-harminc méterre lehettem az aszfalt úttól, hatalmas pukkanás hátulról, bazi nagy durrdefekt. Akkorát szólt, hogy rendesen elkezdtem röhögni, amit gyorsan abba is hagytam, mikor megláttam, hogy a külső oldalfala is kiszakadt. Belsőcsere, a lyukhoz csokipapír, hogy ne türemkedjen ki (annyira) a belső, aztán aszfalton szépen lassan hazagurultam. Nem hiányzott a defekt a végére, de nem bántam, szerencsére már a végén történt. Azt viszont nagyon bántam, hogy még aznap haza kellett indulni. Ha belegondolok, hogy mások, akik ott laknak, csak gondolnak egyet, fölpattannak a bringára, és fél óra múlva már imádott hegyeimen tekernek, elönt az irigység :) Szegedről kicsit bonyolultabb...

Vasárnap este aztán nekiláttam idehaza a GPS adatai alapján bevinni az edzéseimet a naplómba. Még aznap meg is állapítottam, hogy elérte a társaság a tízmillió kilit, de a nyereményjátékról nem tudtam. Kedden írt facebookon az egyik ismerősöm, hogy gratulál a cipőhöz. Fogalmam sem volt miről beszél, de azután jöttek a kommentek az edzésem alá, és akkor olvastam a hírekben, hogy mekkora mákom volt. Utólag is köszönöm mindenkinek a gratulációkat, nagyon megörültem, még sosem nyertem semmit, még a nyavajás farsani tombolán sem. Egyetlen csípős megjegyzés kivételével nagyon örültem, hogy mások is tudnak örülni a mázlimnak. Magyar viszonylatban ez szerintem elég jó arány :)

Kedd este meg is ünnepeltem a nyereményt egy szuper futással, a kedvenc 13km-es körömön mentem egy nagyon jó időt.

Szerdára azonban megint lebetegedtem, komolyan mondom, nem hiszem el. Azóta is láz, fejfájás, nátha, torokgyulladás, émelygés, hányinger, gyengeség. Most már elmentem a dokihoz, mert fél éven belül már kb negyedjére jön elő ez a nyavalyám. Elküld majd a jövő hét elején egy nagylaborra, mert szerinte ez valami vírus, de nem igazán tudja, hogy mi lehet. Most is izzadok, mint kurva a templomban. Idegesít is marhára, mert megint nem tudok edzeni, itt a jó idő, én meg bent kuksolok, nem beszélve arról, hogy már a család többi tagja is úgy tűnik, hogy szépen elkapta tőlem...

Szóval nyeremény ide vagy oda, egyelőre megint kényszerpihenő...

Jó sportolást Mindenkinek!

Bozót 4414 napja
Bozót képe

Jobbulást!  Én nagyon örülök, hogy nyertél!

Sneci-ke 4414 napja
Sneci-ke képe

Gyógyulj meg teljesen, aztán majd koptathatod azokat a szép új cipőket :-)

Slybacsi 4414 napja

Köszi lányok!

V.Petra 4414 napja
V.Petra képe

Én is gratulálok a cipődhöz és nem irigykedem, mint ahogy itt sokan nem... Akkor mi nem is vagyunk igazi magyarok, ugye? :)))

Gyors gyógyulást, teljes felépülést, sok futást és tekerést! :)))

zenoka 4414 napja
zenoka képe

kipihenitek magatokat meggyogyulsz aztan lehet ujra szaggatni! En orulok hogy olyan valaki nyert aki igen aktiv tagja az oldalnak:)

monique 4414 napja
monique képe

én is örülök :) amúgy pedig gyors gyógyulást!

alouette 4414 napja
alouette képe

Szerintem sokan akik ott élnek észre sem veszik, micsoda mázlisták...február közepén térdig hóban baktattunk fel az Olasz-kapuig, húzós, de megéri, csodálatos ott fenn, gondolom bringával se könnyebb, sőt...

Én is örülök, hogy Te nyertél és jobbulást kívánok, meg szép futásokat az új cipellőben!

Slybacsi 4414 napja
Slybacsi képe

köszönöm mindenkinek!  ma reggelre kicsit alakult az állapotom, máskor ilyenkor már húznám a cipőt, de úgy döntöttem, még azért kivárom a laborvizsgálat végét, addig inkább pihenek. nagyon bízom abban, hogy összejön júniusban a hegyi maraton, nagyon szeretném megcsinálni. azért is bosszantó ez a betegség, mert már éppen kezdtem érezni az erőt a téli punnyadás után :)

Alabárdos 4414 napja
Alabárdos képe

Jobbulást!

tomcsi 4413 napja
tomcsi képe

húú, nekem amióta voltam Lillafüreden, Hámori tó és környéke, azóta az a legszebb Magyar helyem...bár asszem ott nem jártam ahol te...

cipőnél meg ha még nincs meg egyszerű a választás...ne nézzél semmit, csak az árát...nem baj hogyí nem jó rád, kérd a legdrágábbat :-))

Slybacsi 4413 napja
Slybacsi képe

:D jó stratégia! bár szerintem 90%, hogy Asics Gel Kayano lesz, most is az van, nem lőhetek mellé.

Amatőr 4412 napja
Amatőr képe

Éljen a nyereménycipőd, jó az ízlésed! :)

Slybacsi 4412 napja

köszi!

torolt_885 4412 napja
torolt_885 képe

Megérdemled,de jó! és jobbulást!