Futkorászás a fődemen

yoyo | 2010-11-05 19:23:33 | 12 hozzászólás

Terepfutás 88,66km 3205

A sötét fellegek akkor kezdtek gyülekezni ,mikor a  Nomád  60-on  megajándékoztam magam egy csonthártya gyulladással . A fájdalom már 3-5 kilinél előjött,és mivel első Nomád 60 om   volt ,végig futottam  . Másnap mikor mentem dolgozni , nem értem át a zebrán a zöld lámpán ,annyira nem tudtam a lábamat lendíteni .
A piros emiatt veszélybe került,írtam is ebolának, mivel előnevező voltam hogy lehet nem tudok elmenni ,mi a teendő.  Aztán teltek a napok ,a lábam gyógyult szépen ,de monnyuk  tettem is érte,hétfőn orvoshoz mentel  ,kaptam rá gyógyszert ..és szinte 24 órás felügyelet alatt állt a kenceficéktől ,szó szerint még alvás közben is kentem,sőtt  még Paksról is kaptam alóllam krém igéretet  :)  a gyulladás pár nap alatt lement,jegeltem végig ,de merev lett  a lábfejem ..olyan gyakorlatot ,hogy ráülni a sarkamra nem tudtam . 16 nap pihenő után futottam először egy teszt futást. Átszaladtam ebolához a szórólapokért Pvörösvárra . A fájdalom nem jött elő,de azért még merev volt a lábam.
Ezzel a futással eldöntöttem ,hogy elindulok,de idén nem akartam semmi időjavítást ,csak a célbaérés érdekelt ,írtam  is a barátaimnak farkasnak ,Bökinek,és Stevének,hogy

> > Kedves barátaim!
> > itt a piros a hétvégén,és hát az az igazság,hogy én már lemontam
> ebolánál a nevezésemet,és felajánlottam bökinek .
> > De mivel a mai próbafutáson a  17 kili jól ment ,és semmi fájdalom nem volt
> > ezért elindulok mégis :)
> > Viszont azt kérem tőletek,hogy menjetek nyugodtan ,most
> tényleg nem érdekel a 13 óra ,nem menne biztos,és ha úgy alakul akkor  otthon 65nél
> > kiszállok ha bármi van ,tehát tényleg menjetek,nem tartalak fel titeket....
> > yoyokátok

De a lerázás nem ment könnyen ..sőőőtt sehogyan sem

> Engem a helyezés nem érdekel. Vasárnap reggelig ráérek. Ha bármi lenne,
> akkor jó lesz, ha ott leszek melletted.
farkas

Ha az embernek ilyen ragaszkodó barátai vannak,akkor nincs mit tenni övtáskába pakoljon el egy fél gyógyszetárat ,oszt kösse fel a gatyáját .

A rajtban annak ellenére,hogy rendesen hüvös  volt, igen meleg fogadtatásban részesültünk ,egy fúvós zenekar kiséretében .
A ráhangolódás hamar megtörtént , miután Steve kezéről szinte letéptem a melegnek látszó kesztyűt,  máris  a rajban toporogtunk .
Miután elindultunk hamar elhúzott a mezőny  , és utolsónak zártuk a sort .  Aztán szépen  jöttünk felfelé ,Róka-hegy-Ürömi műút,sok szurkolóval - Nagy-kevély-Kis-kevély -Csobánka ...húú de szaladunk azannyaúristenit . Csobánkára kiérve kispapírra kiirva vigyázz csúszik ! De szinte mindenki seggre ül . A csobánkai műúton már messzíről hallani a zenekart az erdő szélén . Isteni a hangulat ,közel 14 kilit jöttünk ,és a lábam teljesen jó . Eszünk iszunk fényképezkedünk technikai szünet gyerünt  tovább a Tölgyikrekig  . 18km
Innen aztán saras ,kidölt fás részen futunk lefelé. Kiérünk a nagyon szép Sikárosi -rétre . Rájöttem ,hogy a  sikárosi medencét nem véltelnül hívják medencének :)   Azon nevettünk,hogy folyamatosan Nagypistázunk( jééé apukámat pont így hívják ,eddig fel sem tünt :)) ,hogy a pocsolyákat kikerüljük,persze értelme nem sok volt . Igazából Király-völgynél büntetett be pistike,mikor is a mocsarat kerültük ,amolyan igazi jó mély cuppogós sár volt  . Hát út az nem volt ,mert lapingerre volt tapicskolva  .Gondoltuk majd a fák közt valahogy kikerüljük . A derékig érő villanypásztorral  viszont nem számoltam :) nem látszott ,csak az tünt fel ,hogy fogom a drótot,állok a vízben ,és ráz a drót . Igazából felsem fogtam, vagyis dehogyisnem ,mert mindkét  kezemmel fogtam  .  Milyen érzés ? nem olyan rosz,ezért még a lábamat is odatettem veretni :)
Miután kezem lábam megrázta, ezért a konstans egyenáram hatása a szervezetre ,a következőkben foglalható össze :
- javítja az anyagcserét, mert végig zabáltam a futást .
- fokozza a vérkeringést,hmmm  mentünk is lefelé végig  .
- a sejtek táplálása jobb lesz,...most ezt nem éreztem még ;) ..
- a gázcsere fokozódik,de még mennyire cillagaim   :)
- fájdalomcsillapító hatása van ..igen ezt is éreztem ...
- A  két szaribaba  persze nem mert oda jönni ,csak röhögtek a nyomorultak  :) Miközben én sikítottam,és toporzékoltam .
 Na innentől kezdve ez ment végig ,cillagomat megrázta a villanypásztor, nem mondhatom el senkinek,elmondjuk hát mindenkinek telefonon  :)
 Farkas szerint most mennem kell mint a gép,mer feltöltödtem . Ezután történ,hogy a csodaszép Szőke -forrás völgy felé belerepültünk mamba karjaiba.Nagyon megörültünk neki ,és ő is nekünk. Ebben a szép hosszú völgyben igen sok volt a kiránduló ,és sok piros  túrázót is értünk utól. Csak annyit kiáltottam előre ,hogy köszi köszi,és álltak is félre kézségesen . itt is köszönet a gyalogosoknak !
Aztán volt olyan ha láttam,hogy tudunk kerülni akkor nem is szóltunk előre. Ha viszi az ember lábát a lendület, nem könnyű megállni,pont egy ilyen kilépésnél majdnem akkorát estem,de szerencsére pont elkaptam egy előttem haladó túrázó karját ,még ő kért elnézést,hogy nem állt félre . Szenfa kápolnánál ell pont bár majdnem kihagytuk mert sokan ott álltak takarásban ,aztán még fel a kislépcsőn,és hamarosan Dömösre értünk a nagy etetőponthoz 29km .
Olyan pörgés volt,hogy le a kalappal , Nekem a zsíros kenyér jön be csalamádéval legjobban, jól megsózva , egy mg ampullát is megittam ,meg 2 Joe sótablettát   Feltöltötték a palackomat vizzel, aztán elindultam ,mert a fiúk még ettek .Utközben próbáltam még egy lebetonozott padot eltolni önerőből  ,de nem ment , viszont a vádlimnak jól esett .
Aztán a  temetőnél nosztalgiáztunk a T100 ról. az erdőbe érve a nagyon szép vöröshegyi-árok meredek kaptatóját erős tempóban megsétáltuk. volt néhány vérszegény belefutás ,de nem sok értelme volt ,mert csak a pulzust dobta meg. Bár bökinek ,és farkasnak olyan alacsony volt a pulzusuk,hogy csoda,hogy nem aludtak el. Farkas a műanyag poharat elhozta ,de mondtam,hogy tegye az övtáskámba ,ne fogja mer idegesít.
Steve is érdeklődött Böki telefonján ,és mondta ,hogy jobban állunk időben mint tavaly. Aztán Gabi is hívott,hogy már Dobogókőn vár,és kva hideg van siessek,Mondtam neki hogy minimum 1 óra még . Körtvélyest még megfutottuk ,aztán a Szakó-nyeregig megint lihegés. volt még egy villanypásztor létrával kombinálva ,és sajnos tarvágással .  A villanypásztor drótot átléptük,bár volt egy két megjegyzés,ha esetleg ráülnék mi történne :)
Valahogy nem ment ez a felfelé a hátsó combizmom nem akart dolgozni ,éreztem a fenekemet is ,. Farkas és Böki tök jól mentek ,de rendik voltak,mert mindíg bevártak.
 Szakó nyeregtől még megkaptuk a kegyelem döfést a lépcsőig ,írtó hideg volt simán fagypont körül volt a levegő . Farkas 2 percenként mondta ,hogy mindjárt a kilátónál vagyunk .Ilyet máskor is szokott füllenteni ,de mivel én már négyszer voltam  a piroson , ő meg először van  ,úgyhogy én pontosan tudom ,hogy mikor jön a kilátó cillagom :)
Aztán egyszer tényleg jött, de az nem 2 perc volt :)   Gabi is hívott újra ,vár a ponton és van nála pite .
Mondtam pár perc és ott vagyunk ,,hát volt még vagy 15 perc biztos.szegényel egész nap ezt csináltuk A 10 percek mindíg fél órák voltak ....Hááá ezt kell cinálnije ? Dobogókőn hideg szél ,és kemény fagy fogadott. A pitéért már remegett a szám,úgy faltam be ,hogy gyakorlatilag egybe ...  , még  egy banán ,és  egy energia italt is utána küldtem  . Taliztunk Gankiékkal, csanyával,nekik véget ért a móka mára ... atomnak szegénynek kifordult a bokája,de felkinlódta magát idáig .
 Farkasék még sorba álltak Matyinál koláért,meg pitéért , megkivánták tőlem,én meg jól nem adtam az enyémből :P mondták,hogy induljak lefelé  ,mert nagyon fáztam . Mentem is Sc ment előttem ,de aztán lemaradtam egy technikai szünetre,pedig jól húzott .
A köves részen azért óvatosan futottam már nem volt olyan fagyos hideg és a szél sem fújt .elraktam a kesztyűt is. Aztán a banditák is utól értek hamar  ,és kiértünk szentkereszte ahol kamerázott valaki. Talán még farkas szólt is hozzájuk,de addigra én már a főúton voltam. A temetőhöz érve ,(hű tényleg már megint  temető ) magabiztosan fordultunk be az erdőbe ,jelzés is volt,de tudtuk is . A Magashegyi nyerget is vártuk már 43kilinél, mindíg jó volt pontról pontra haladni . A barack befőtt épp kifogyott ,de rögtön nyitotta is nekünk a srác, ettünk ca mg tablettát,volt só,és ropi. De a barack nagyon jól esett. dobott is rajtunk. Steve ezen a részen hívott ,mondta ,hogy sokkal jobban állunk időben mint tavaly ,lehet otthonról nézte az adatokat ? eltudom képzelni,mer neki minden adat érték :)

Pilisszántó szélét szépen megkocogtuk felfelé,Oláhtamás garázdálkodott az egyik bokorban  egy fényképező géppel ;)  pár éve még itt bolyongtunk ,a kökénybokrok közt,most itt a jelzés a bokron  lehet menni bátran ,de egy szalagot Böki rak vissza ,de csak egy pici csonk maradt...Egy nagy dagonyát kerülve megint nagypistázni kell ,és hamarosan elérjük a Csévi -nyerget 46km  . pár szem ropit veszek magamhoz,nekem már egy banán nagyon hiányzik,most először a saját tartalékomhoz nyúlok,de nem kell csak egy pár falat belőle. A pontőrökkel megbeszéljük,hogy már csak 8 kili a kopár ,és a gulyás.Az még ugye legalább 1 óra ,és benne van a Fehér-hegy ,meg a Vörös-hegy .de utóbbit szeretjük . A Fehér -hegyet egyébként elég sokat emlegettem ,addig addig mondogattam,hogy egyszer farkas megkérdezte,hogy van-e olyan meredek mint a Tolvaj -hegy :))
 Na ezen felsikoltottunk  Bökivel,ezért jövőre farkast is visszük a Kazinczyra, körmöt koptatni  :)   Miután felértünk a Fehér -hegyre megmondom őszintén egész jól felnyomtuk,farkas megkérdezte...yoyo és a Fehér-hegy mikor jön ? jó jó  tudom ,hogy ez csak olyan lim - lom hegy nektek,én azé kilihegtem magam  rajta :P

. A Vörös-hegy mindíg elvarázsol, nagyon szeretem ezt a sziklás fenyőalagutas futást. Sajnos pont ezt az isteni hullámzós részt nem tudtam kiélvezni,mert a térdem hirtelen nagyon akciós lett . Ezért nem engedtem nagyon el a futást,szegény farkasék ott toporogtak mögöttem ,de már olyan közel volt a kopár,hogy nem álltunk meg orvosolni a bajt. Az autók hangja már erősen beszűrődött a fák közé ,és a fenyőlabirintusból kiértünk a Kopár csárdához, 54km ahol nagy ovációval fogadtak minket panferikék :) Az első dolgom az volt,hogy gulyást egyek , (dildikém figyeled a fogyasztást ?)
a másik,hogy kezeljem a lábamat, utoljára a Zemplénben fájt ennyire ..végig kentem biofreezzel mindkét lábamat ,és a térdemre tekertem a fáslit ,aztán farkas  még  repetázottt egy kis levest,és mentünk is ,én magamhoz vettem a fejlámpát is ,bár mondjuk a nap még sütöt bőven ,de jobb ha nálam van. Szörpöt nem vittem magammal,üres tartállyal indultam tovább ,egyrészt a nagy ballont én nem emelgetem tele volt ,másrészt meg szörpöt sem kivántam .. már túl sok volt az édes ,  A tizesen nem volt olyan egyszerű átjutni ,de nem hagytuk magunkat,és egy megfelelő pillanatban átfutottunk a túloldalra,ahol is az erdő várt minket.
A kakukk-hegy már nem tud meglepni ,rövid kicsi meredek. Látni már a budai hegy vonulatát innen ,és hamarosan lejövünk a pilis térképről is. A villa negránál most Béla telefonja tartja fel Bökit,csak mondja mondja mondja,már tök sokat gyalogoltunk ,pedig ebbe a jó mély homokban milyen jól lehetne futni ;) Aztán végre leteszi ,és tényleg futunk kilin belül vagyunk ,jön a pont 60 kilinél bőven világosban érünk ide  ,tavaly itt égtek a mécsesek szép volt,most nem kell lámpa sem . ittunk colát bár ez megint édes ,de a bufinek jó hatása van .  kaptunk csokit ,én meggyeset kértem ,aztán,még a mg tablettát is leküldtük .Nem is volt izomgörcsünk egyszer sem .
A forgókaput idén nem húztam a sarkamra ,így a Hoszú-árkot egy jó darabon megfutottuk . Csodaszép volt ez a rész, talán a legszebb is igen :) A  nap már egészen lent volt ,és alulról világította meg a leveleket. Zöld ,sárga barna ,vörös,és isteni kesernyés illat ,zörgő vastag avar .   Böki megkérdezte,hogy sikerült -e megfutnom a Szénásig valaha .  Nem mondom meg :PPP

Aztán felértünk a nyeregbe ,és jött a ráadás szint :) Aztán a  szines avarban a két üde szinfolt  Amanda ,és Dömötör üdvözölt . Tudtátok ,hogy okt 26.án egy napon van a névnapjuk ? :))
 Aztán végre fellihegtük magunkat az öreg Bükkig ,és 63 kilinél a Nagy-szénáson csekkoltunk a ponton .Innen már csak 3 kili lefelé . Telefonáltam Gabinak,hogy hozzon fáslit a plébániára ,mikor érek le kérdi ? mondom 8 perc ,de hogy 3 kilire ezt hogy számoltam nem tudom P Mindegy egy kis séta nem árt neki sem  .
Megint temető mellett futunk el ,aztán a főútra kiérve   futunk felfelé a tempihez .SC integet a túloldalról,már volt a ponton ,és még világos van tök jó,futunk és szurkolunk egymásnak ..
Aztán a plébániára toppanék 66 kilinél,Böki a bőrfotelba vágja magát farkas is tollászkodik ,én is kenegetem a lábam már nem fáj a térdem, jó ez a krém ,de a fáslit még felteszem ,mert nyilal a lábamszára . A "csonthártyás" lábam viszont nagyon jól viselkedik,van vizhólyagom is ,de azzal nem foglalkozunk,az nem feladás téma . Kata kinál minket együnk igyunk ,aztán montam farkasnak,hogy menjünk ebből  a szülőszobából mert nagyon meleg van .Bár böki még nem is evett ,de az nem érdekelt ,minek telefonál megint a pletykafészek  :)

Templomtérre toppanék ,és már húzunk is el a fő utcán , az ,hogy egy lélek nem szurkolt,nem is csodálkoztam,de hogy még a két kutyánk sem volt kint,legalább  egy vakkantásra egy simire !!  ejnye gyerekek :)...még egy utolsó visszatekintés az Erdő utcáról ,és már bent is vagyunk az erdőben ,na itt kapcsoltuk fel a lámpánkat.

Én megmondom őszintén megkocogtam a Vöröspocsolyáig majdnem ,aztán mikor hátra néztem, láttam,hogy a fiúk gyalogolnak mögöttem,és ugyan úgy haladnak naon ideg lettem ..Ráadásul farkas cukkolt is ,hogy neki 90 a pulzusa . hihi főleg,hogy nincs is jeladója :)

Már nagyon széthúzott a mezőny eddigre ,a jó futók már rég beértek, talán a középmezőny végefelé lehetünk ,ezért már nem igazán érünk utól senkit. Így telnek a percek szépen csendben míg aztán a majornál sisit várjuk. 72km  Egy pillanatra mi is megijedünk,mert sehol senki,de a kanyar után előkerül.Talán még jobb is ez a hely,mert nem lehet eltéveszteni a kis ösvényt.
Böki helyet foglal rögtön ,,, cak nem fáradunk cillagom ?:PP mi állunk farkassal .Hmm a sütik jól néznek ki,de nem kivánom,inkább egy körözöttes kenyeret kívánnék.Farkassal elfelezünk egy kenyeret,sisi keni ,nem sajnálja megpakolja rendesen  . Cola dönt kenyér megy ,indulás. Ez a rész lejt egy kicsit,de nem megy a futás,a kenyér megkötött a gyomromban .A lovardáig kocog /séta  váltogatva .  Fekete-fej hamar jött, 73km nem ettünk semmit,rögtön lefelé a jó meredek térdgyilkos avaron .
Szépjuhásznét,kicsit jobban nyomtuk a kanyarnál,nem is jött autó szerencsére addig .Megint bent az erdőbe ,felfelé a Hárs-hegyi körútra. Ell pont ismét 75km nél vagyunk ,csak dugókázás,és futás lefelé. Igen ám de a gyomromat nagyon csipkedte a hagyma ,ezért itt is sok belesétálással ,de kiértünk a Bkeszi műútra, át az úttesten be az erdőbe  sietés fel Erzsikéhez a kilátóba .  Jobb esetben ezt tempósan meglehetne gyalogolni,de most nem ment csak a gyaloglás,tempó nélkül.
Aztán csak felértünk a János-hegyre Joeylinék pontjához 78km,de az ég világon semmi nem ment le. Bekaptam egy aszalt kivit,de nem tudtam szétrágni ,és nem is kivántam. Mondták a srácok is ,hogy ilyet távon már az emésztés nem olyan,,,Nyirm de nekem olyan szokott lenni...
Azt ,hogy ezt az isteni lefelét nem tudtuk rendesem megfutni tiszta időpazarlás volt ,folyadék az volt bennem,mert pisilnem az folyton kellett. Makkosmária ell pontott 82km már  vártam,hátha lesz banán,de nem volt ,csak ropi meg müzli .
 Aztán innen már tényleg nem sok volt csak 6 kili hátra ,de monnyuk az majd 1 óra ,és  felfelé 0 kalóriával baromira nem ment a futás  . Sisi  pont óta nem ettem ,pedig még csak15  kilit jöttünk :)  szédelegtem is mint az őszi légy .Farkasnál volt zsíros kenyér,elővetettem vele,de két falat után vissza adtam ..az,hogy virsli a célban ? uááá hányingerem lett ha rá gondoltam .
Aztán  még az utolsó pár kilire jutott egy kis emelkedő,és kiértünk a kedvelt köves vízmosásos részhez . A fiúk nagyon eltüntek ,én voltam egyedül az ösvényen,,gondolom megakartak ijeszteni mert mindkettő a bokor alatt gugolt mikor odaértem ,csak éppen a fejlámpát nem kapcsolták ki :P
Andika éppen ezen a részen hívott,így sikerült a figyelmemet elterelni erről a kellemetlen szakaszról . A sziklás rész a végégre még megadta a kegyelem döfést,hogy aztán az erdőből kiérve ,immár Budaörs utcáin,tépjük az aszfaltot. Na igen ...tavaly téptük,,idén üzemanyag híjján  nem estünk be remegő lábakkal.
A Szabadság utcára kanyarodtunk ,valaki terel minket a jó irányba ,ismerem ,de nem tudom a nevét bocsi köszi ,,,és a szép mécsesekkel kirakott udvarra 13:25 ös idővel,majdnem 1 óra javítással célba értünk .
Szerintem elfáradtunk, főleg agyilag ....mert senkinek nem jutott eszébe,hogy monnyuk a másiknak gratuláljon,pedig ilyenkor azé  minimum egymás nyakába borulunk .
Érem ,kitűző,oklevél, sör , P85 ös zokni ,piros mogyorós ,a jutalmunk ebolától  . A kis ebédlőbe aztán meglátom a virslit,ami nem felfújódós,hanem olyan füstli szerű,,be is vágok belőle 3 darabot kenyérrel. Jucival megbeszéljuk,hogy ez egy K100 nehézségű futás volt  .Aztán a haza indulás kicsit nehézkesen megy , mert úgy ahogy vagyunk beülünk Steve kocsijába elmerevedve vizesen ,én  annyira reszketek,hogy ennek hangot is adok. és egymás kezépől tépjuk ki a forró  teát . szerencsére nem vagyunk büdösek ,ezé nem kell lenyitni az ablakot :) A három jómadár elfér kénylemesen hátul,megjárták a Pilist a budai hegyeket, és most először eszükbe jut ,(nekem ) hogy Gratuláljanak is egymásnak.
Szép volt ez a hétvége megint , azért örülök,hogy mégis együtt maradtunk ,,de úgy érzem még mindíg van benne tartalék idő,de szerintem nem is ez a lényeg,,hanem hogy aszongya a dal ...
 egy  év múlva ,,,az ifjú vándor megpihen, De hosszú még az út ,és közben valamit tenni kell ......
 bár a Piros  valóban  egy év múlva lesz ,de 7 hét múlva találkozunk cillagjaim ííííííííí .

Bozót 4892 napja
Bozót képe

Igazi Yoyokás futás volt ez és a beszámoló nemkülönben! Eccer muszáj feltornáznom magam hozzátok! :)  (no nem mintha Mjoci nem lett volna csodás társaság tavaly....:P :P :))))))

szasza 4892 napja
szasza képe

Azért ez a 13:25 igen becsületesen jó idő...Persze ilyen csapattal :-)

mondjuk én normálisan csak tudok ülni a bokámra :-)

tvjudit 4892 napja
tvjudit képe

Drága Yoyoka, a villanypásztorral én is találkoztam. De én nem fogtam meg, csak neki mentem, nem láttam, én is kerülni akartam a mocsárt. Fura érzés volt nekem is. Nagyon vicces ismét a beszámolód. Eccer had menjek már veletek, mer jó lenne ezt a sok vidámságot élőben is átélni... :-)

Bozót 4892 napja
Bozót képe

A villanypásztor jó muri :)  Mostanság kedves férjem tapizza meg/hajol bele előszeretettel a lovardában, aztán előzékenyen szól, hogy vigyázzak, be van kapcsolva :)

cica66 4892 napja
cica66 képe

Köszi a beszámolót,amit mint mindig nagyon-nagyon élveztem..:)..Gratula a teljesítéshez és a majd egy óra javításhoz is..:)

Tündüs 4892 napja
Tündüs képe

anyám, egy -egy ilyen szösszenet után érzem igazán, hogy jó helyre kerültem! Jót nevettem (de nem kinevettelek), óriási futás lehetett!

yoyo 4891 napja
yoyo képe

Köszönöm szépen a hozzászólásokat :)

Majdnem eltünt ám a semmibe a beszámoló ,vagyis el is tünt,de szerencsére sepi segített visszahívni .

Pdig már egyszer ezt eljátszottam,hogy kitöröltem a több órányi munkát ,és az nem is lett meg .

Szóval köszi még 1x nektek :)

dildi 4891 napja
dildi képe

"A  két szaribaba  persze nem mert oda jönni ,csak röhögtek a nyomorultak  :) Miközben én sikítottam,és toporzékoltam ."

Hát kész vagyok Tőled Cillagom, folyik a könnyem úgy röhögtem:))))))))) Nagyon sajnálom, hogy nem mentem, de a térdem tuti nem bírta volna:((((((( Pedig én nem lettem volna szaribaba, én bizony megfogtam volna a villanyt, me' hát én jóban vagyok vele:))))) Gratula Cillagom, nagyon szépet mentél!!!!

MungDaal 4891 napja
MungDaal képe

Nagy voltál, mint rendesen. Hoztad a papírformát! :)))

Gratula!

7 hét múlva, Tortúra lesz ha jól sejtem? :)

yoyo 4890 napja
yoyo képe

Igen Mung eltaláltad :)Nagyon szép jvaslom ;)

Dildikém látom a "fogyasztásra " nem mertél reagálni . lapítassz mi ? :))

köszi mindenkinek még 1x

Böki 4890 napja
Böki képe

Na, erre vártam cillagom, legalább röhögtem egy jót megint! :o)

De tényleg kidumálsz mindent és még én vagyok a pletykafészek?

Vigyázz, mert a Tortúrán is keresünk neked áramot! :o)))

atom 4890 napja
atom képe

yoyoka, hát ezen megint lehidaltam, nagyon jól sikerült beszámoló, no meg persze a futás is, gratulálok! Megint jól megcináltad, cillagom!