Futkorászás a fődemen

Kazinczy 100 avagy egy hosszú hétvége a zempléni kalandparkban !

yoyo | 2010-08-16 17:58:36 | 5 hozzászólás

Tavaly a váltó csapatban nekem jutott  a "legkönnyebb" ,vagyis az  utolsó szakasz .  Úgy döntöttem idén ,hogy egyedül megpróbálom a 104 es Regmec szakaszt . De közben váltóban is futom majd  az első szakaszt ,Szilvivel,akit már régóta ismerek,és Judittal , Ildivel ,akiket viszont majd csak ott fogok megismerni .  Tudtam már milyen az Északi zöld, a Lefagyszból volt szerencsém megismerni télen ,és kíváncsi voltam nyárom milyen is . De kivel is menjek ? Stevéék váltóznak  szintén ,Talán Farkast felhívhatnám  !! igen ez jó ötlet ...Farkast fogom megkeresni :)  Felhívtam a bátor tűzoltót,és hát gyerekek,nyirmi nyirmi ,de elutasított. Ezért aztán írtam Bökinek egy szívhezszóló levelet .

" Nyirmi bökikém ,kemény szívos fasza gyereket keresek magam mellé a Kazinczy 100ra :)) 4000szint 104km
Meseszép tájak a Zemplénben az északi zöldön .
Vazze farkast felhívtam, és nem hiszed el mit mondott ,hogy fél a viperáktól:O de hát egy tűzoltó nem félhet ilyesmitől !!és még ha van is vipera ,  kit érdekel ? úgyse halálos a marása :)))
Nézd meg a kiirást ..én már neveztem :P

yoyoka aki egyedül is elmegy"

Hát ennyi volt az üzenet ,és a kérés eléggé szívhez szólt ,mert Böki igent mondott .

Csütörtök délelőtt  utaztunk le Stevével ,és lányával  Krisztával  akit végig Katáztam a két nap alatt :P valamint Alowot is felvettük útközben ,mert ő Stevével volt váltóban ,de egyedül is megcsinálta az egész távot . Nagyon Gratulálok András!
A szállásról még írok néhány szót ,úgy volt ,hogy a Kovács villában alszom a padláson. Szilvi mesélte milyen isteni a hangulat.,de Steve mondta ,hogy van hely a szállásukon ,így mégis csak az ágy mellett döntöttem . Krisztával elfoglaltuk a királylány szobát a füzéri vár tövében . Mutatok egy képet,hogy  milyen csodás volt a rálátás a várra .
Este kis borozás ,majd elég későn ugyan de elaludtam .Reggel 5 kor ébredtem,pedig  a rajt csak 10 kor volt ..

Péntek reggel aztán  Bökit is elhozta Steve az állomásról, a rajt a  Magyar Nyelv múzeuma elől indult ,előtte beszédet mondott a Polgármester ,és a Magyar Nyelv Múzeumának igazgatója ! Ebből is látszik,hogy nem akarármilyen túrán vagyunk .

Egyszerre indult a mezőny 10 után nem sokkal ,rögtön az északi zöldön kezdtünk ,de ez még nem a Fekete pályás ződ ,az majd éjszaka jön , ez csak kellemesen dimbes dombos ,jó kis nyílt terep ahonnét megváltás lesz beérni az erdő hüvösébe . Hamarosan elérjük Rudabányácskát ,ahol máris rácsapunk a kék kútra . A zöld szépen emelkedik Bökivel ügyesen fel is kocogunk .  Majd mikor már elég meredek akkor belegyalogolunk .Ítt találkoztunk először a festő bácsival,aki éppen jelzéseket újított fel . A Sípálya központhoz,még egészen korán érünk ,akkortályt pakolnak a pontőrök. A Pályát meggyalogoljuk Bökivel, valahonnét folyik a víz,így a sárban tapicskolunk ,a meglehetősen meredek úton ,aminek bármilyen hihetelenül hangzik  de az a neve,hogy Magas-hegy :)Alowékat itt láttuk utoljára ,mondták,is ,hogy menjünk fel a kilátóba ,mert érdemes megnézni a panorámát .

Lefelé a p3 szögön jöttünk ,lemaradtam ,nem mertem jönni lefelé ,mert a térdem mostanában igen akciós ,nem csípi  az ilyen lejtőket,rajtam volt  ugyan a térdgumi is,de éreztem bizony így is . A P3 után ,sajnos jól benéztük a jelzést ,Bár én mentem volna tovább,jó irányba de Böki észrevette a nyomorult szalagot ,és mivel eddig is ilyen szalagokkal volt megerősítve a jelzés,hát elmentünk a piroson lefelé  . A  festő bácsival megint talizunk  ,és hamar kiderült,hogy tettünk egy kört ,és újra a kilátó felé tartunk :) Itt még egy sima" vazze ezt jól benéztük " mondat hangzott el,estére már cifrábbak is lesznek cillagaim :P
A Bácsi értelmesnek nézett ki,így készséggel segített nekünk,mondta ,hogy a többiek is erre jöttek,ezért  2 x vissza mentünk a piroson ! Na ekkor durrant el az agyam,mikor ugyan az az ág harmadszor csapott fejbe :P  ,az öreg nem ért hozzá kiálltottam Bökinek,   elő a térképet cillagom .Elindultunk megint visszafelé ,addigra a bácsi a festő ecsetet is letette,és érdeklődve jött oda a térképhez . Szerinte még mindíg rossz felé megyünk ,mert a nép erre jött,igen először mindenki arra jött ,de mutattam neki ,hogy nekünk az ződ kell ahol még nem jártunk .   Ezzel a kis kavarással,még vagy 3 túratársat vissza küldtünk,mert ők is benézték a szalagot . A Zsólyomka-völgyben értük utól a túrázók végét,a  vizmosásos dagonyába ,és  csodálkozott is mindenki ,hogy merre jártunk eddig.  A Magyar kálváriára  szerpentines úton lehetett felmenni ,nagyon szép volt a kilátás is ebben a magasságban . Aztán a Trianon emlékműnél várt egy ell pont . Még voltak előttünk jó néhányan ,de szépen haladtunk lefelé , leváltunk a zöldről ,és egy  gerzemürzés csapáson  amit néhány kidőlt fa  ,csipkebokor ,és szederinda tarkított  . Szerintem utoljára a vaddisznók jártak erre,illetve azok akik ezt ilyen ügyesen kiszalagozták :)

Aztán kellemesebb lett az út elértünk a lépcsősorhoz,ami szintén szűk volt ,és hol a szilva fa ága szinte a szánkba lógott .Lakmároztunk is belőle. Leértünk a Kovács villába ahová majd csak 2 nap múlva ér vissza a 200as mezőny . Most még csak 12 kilinél járunk ,de már 2,5  órát elcsesztünk . Futni kéne ,mert a futóknak kevesebb a szintidő ,és én vagyok a váltónk első embere ezért a k+ amíg tudtuk nyomtuk . A Nagy -nyugodónál aztán mi is nyugira tértünk ,a pirosat még itt ott tudtuk kocogni. Minden kis pocsolyában aminek elég tiszta volt a vize mosakodtunk

,vagy ittunk nagyon meleg volt . Kiérünk a Vörös-nyeregbe ,ahol ismét belebotlunk  az öreg "Munkácsyba "  :) Milyen szépen halad a jelzésfestéssel,meg is viccel,mert végig lekaparta már a jeleket a fáról,de nem szólunk hozzá ,inkább eltününk gyorsan ,mielőtt észre vesz .Mocsári -rét Cseréptó  között egy döglött sikló napozik ,ami még véletlenül sem vipera :) Fekete-rét ,felé meg egy álmos varangy döcög le az út széléről . Steve is érdeklődik merre járunk ,már vár minket a pincéknél .  Fekete-hegy jó meredek ,hatalmas mohás sziklák között feltoljuk magunkat a tetejére .Bökit irigyeltem lefelé ,én is szivesen futottam volna lefelé ,úgy mint ő ,de nekem nem  ment úgy . Azért lent bevárt,hogy aztán megint elhúzzon ,és felnyalja a Fekete-hegyi tanösvényt . Gyerekek csak azt láttam,hogy csúszik lefelé ,talán még söndörgött is egyet,és egy nagy kidőlt fa állitotta meg. Pedig ezek az esések az én reszontom szoktak lenni . Jól kiröhögtem a nyomorultat ,mert ő sem kímélt engem :)

Nagyon szép kis völgy volt ,még néhány kirándulóval is találkoztunk . Kiértünk a Borospincékhez ahol frissítő pont is várt . kb 30 kilinél jártunk ,elég éhesek is voltunk ,Steve lekváros palit hozott nekünk azt ettem egyszerre a banánnal. ittunk egy kis sört is utána ,és kocogtunk is tovább,mert elég sok aszfalt várt ezen a szakaszon . A kék kútnál hüsöltünk egy kicsit ,mert ragadtunk a sós izzadtságtól . Extra szolgáltatásként Steve jött előttünk kocsival,és szólt a zene is . 4 kilit mentünk így az úton ,és ez után értünk a Kazinczy család sírhejéhez,ahol frissitőpont is volt. Steve már nem tudott tovább jönni kocsival, mert elnyelte a dagonya ;) A szántás egy pillanat alatt lápmezővé változott,a víz bokáig ért,és nem tudtuk kikerülni semmiképp. Böki kitalálta ,hogy csavarjuk ki a zokninkat ,ami tök értelmetlen volt,mert utána még jó párszor elmerültünk .
Felsőregmecig meginti  2 kili aszfalt . A vizes gyapjúzoknit itt cseréltem le ,és fürödtünk is a kék kútnál . Stevétől,és Krisztától a nagyon szép románkori templomnál  köszöntünk el. Elindultunk felfelé a derékig érő fűben , kerestük a szalagokat,amit elég ügyesen követtünk is ,,bár néha meg meg torpantunk ,mert a kórokra feltekeredett . Azt írta az itiner,hogy kövessük az ősrög tanösvényt !!! Nálunk a Szénáson van tanösvény , ezért valami hasonlóra számítottam :) Szerintem évek óta nem járt erre ember . Kedves látogató bemutatjuk az Ősrög tanösvényt .Ha kirándulni szeretne ,sarlót mindenképp hozzon magával .. Felértünk a Mátyás-hegyre ,és rátértünk az É zöldre ,ezen mentünk mendegéltünk árkon bokron sártengeren át,

mikor elkezdett dörögni az ég,kaptunk egy gyenge kis zápor permetet .
Aztán elhagytuk a Z határt a XVII.40 határkőnél és  rátértünk a kék bicikli útra . Hát én  nem szeretnék errefelé biciklizni :)
A 6. ell pont a bányi elágazásnál várt ,ittunk egy keveset igazából semmit nem kívántam,,valami már nem stimmelt nálam , vártam a célt nagyon,és a babgulyást,igazából arra tartogattam a gyomromat .A  Szúnyogok,és böglyök után ,még kék + is  szívta a vérünket felfelé , csupa víz volt minden ,de már nem esett.
Lefelé volt anéhány dzsungelharcunk egy fiatalosban,

aztán végre kiértünk az erdőből Füzérkajatára. Itt sem ettem semmit ,csak ittam .Megyünk tovább a k+ on pár kili csak Pusztafalu ,de nekem soha nem akar eljönni. Kiértünk a gyönyörű  napraforgó mezőre , kicsit már ment le a nap is és látni lehetett a füzéri várat. Látni lehet,hogy már alig álok a lábamon :P Közel már a cél,de mégis olyan lassan haladok.Muszály volt előkotornom,valamit az övtáskámból,mert alig volt erőm futni . A térdeimet nagyon éreztem már. A sóderos úton Pusztafalu felé ,találhattam ki,hogy nekem ennyi elég volt,én az eslő szakaszomat lefutottam ,nem fogok tovább menni. Azt gondoltam ,hogy majd  Böki is helyesel,de jól kiosztott a nyomorult :)
Füzéren  már várt minket Steve ,már csak 1 kili és bent vagyunk,szerencsére lejt az út ,futottunk  ahogy tudtunk .  Alig vártam,hogy beérjünk,és leüljek  átadtam az itinert ,és mondtam,hogy lehet én már nem megyek tovább,nem kell a 2 . szakasz leírás. Bementünk a népkonyhára,és vártam a levesre ,sajna már csak híg bableves volt,de az is jó lett volna ha lett volna étvágyam,kb 2 -3 falat után felfordult a gyomrom ,és hányingerem lett.  Na itt omlottam össze végleg .Hírtelen semmi nem volt jó,  mindenem sajogni kezdett,mikor levettem a térdvédőt ,és megláttam,hogy mindkét lábamat kidörzsölte a tépőzár ,ettől mégjobban vérszemet kaptam a feladásra .  Tele voltam csípéssel ,és mindenkinek mutogattam, a szétázott talpamat ,és hogy milyen a lábam szára ,de senki nem sajnált :P

Pedig én tényleg nagyon felakartam adni . Ekkor jött bemutatkozni Judit ,és Ildi .Szegény csapattársaim csak azt látták ,hogy hisztérika vagyok a kettesen ,és inkább nem mutatkoztak be,csak mondták,hogy ők a csapattársaim .  kb fél órát ücsörögtem így feltett lábakkal,mikor aztán mondtam Bökinek,hogy hánynom kell .Akkor mennnyé ki vazze ,ne itt hánnyál kb ez volt a válasz . De szerencsére nem hánytam ,csak az inger volt meg. Aztán mondtam,hogy  menjünk én lefürdök . A lányok is mondták,hogy ne engedjenek fürdeni ,mert akkor már nem megyek tovább tényleg, Nem is akarok cillagim :) Elsétáltunk a szállásra ,úgy szédelegtem mint az őszi légy . Gabi is pont ekkor tud hívni,majdnem sírtam neki a telefonba ,de ő is csak azt mondta,hogy én akartam .
  A szálláson mindennel kínáltak a fiúk,de semmi nem kellett,csak feküdtem a konyha rongyszőnyegén,és vagy 10 x elmondtam ,hogy nem akarok a  Tolvaj -hegyre menni  .  Aztán fogtam magam ,és  lezuhanyoztam ,ültem a zuhanytálcába térdepelve  ,és tolvajhegyeztem . .Verettem az arcomra a vizet, a combfeszítőm szépen megnyúlt.Krisztának kikiabáltam,hogy hozza be a ruhámat. Segített felvenni a futócuccomat újra, utána még ültem a lépcsőn egy jó ideig,Steve kásáját megkívántam,de pár falat után már az sem kellett.  Mondtam Stevének kicsit gyúrja át a lábamat,de ettől meg olyan hidegrázásom lett,hogy szinte ugráltam az ágyon,Steve betakart néhány szivacspárnával,de simán lepattogtak rólam :)Aztán egyszer csak feláltunk ,és elindultunk.Másfél óra kellett.  Elkértük a 2.szakasz itinerét,és elindultunk az éjszakába ,fel a fekete pályára .

Az itinerem Böki kezelte végig, rafinált volt a bitangja, Félt biztos hogy feladom  valahol . De már eszembe sem volt ilyen gondolat.érdekes ,de nagyon hamar észhez tértem ,jött vissza az erőm,volt kedvem az egészhez,és mondtam,is ,hogy tök jó hogy itt vagyunk,mert külömben most nem hallanánk a vaddisznó csörtetést . Rengetegen lehettek,szinte beleremegett  az erdő csendje . A kék kockán kiértünk Pusztafalura ,és a Z +on emelkedtünk a Tilalmas felé . A hold hatalmas izzó korongja beragyogta ezt a fekete bársonyt. Milyen jó,hogy itt vagyunk ,kár  lett volna kihagyni ezt a látványt.  Elértünk az 1 ell pontra,és megkezdtük az emelkedést a Tolvaj-hegyre . Először ledöbbentem mikor Böki mondta,hogy ez a Tolvaj-hegy ,ugye ő olvas itinert nálam semmi nincs . alig hiszem el,a téli Lefagysz után.hogy ez uaz a hegy. De hiszen itt rengeteg a calán vazze ,és mintha még magasabb is lenne .

Igaz így 65 körül már minden magas lesz . Szépen jönnek is a határkövek, XVII/29 el kezdünk és szinte mindegyiken megpihenünk. Négykézláb megyünk tényleg karmolom a a főldet ,csúszik a lábunk is . Böki elől húzza magát izomból ,én próbálok minden kis gyökérbe kapaszkodni,de  itt bakker semmi nincs rögzítve a fődhöz ,mert minden a kezembe marad :) Látszik,hogy mások is kapaszkodtak,mert a páfrányok és a csalánok is megvannak tépázva. Böki talál 2 klassz botot,azzal tolja magát,nyirm nekem is kell , és talál is a bátor fasza gyerek egy hasonló klassz botot,igaz nehéz mint a  sár ,de a célnak megfelel.  Vissza nézünk ,és egy lámpafény jön elég jó tempót felfelé ,mondom is neki, mármint nem a lámpafénynek,hogy le a kalappal,de megvigasztal,hogy ő most kezdte a túrát.
Böki szerint itt kva jó lehetett járőrözni anno .Szinte látom is magam előtt amint , fel alá posztonak a katonák . Felértünk az Északi zöldre a Fekete pályára .   a botoktól hamar megszabadulunk,mert dög nehezek voltak  ,pedig lefelé sem lenne rossz a támasztás,mert a kövek itt sincsenek rögzítve,úgy vágódik a bokánhoz,hogy szinte koppan a csonton .De ez még mind semmi ,a vaskos száraz  faágakra lehetetlen nem rálépni ,szinte vetve van vele az erdő ,és ha valaki olyan ügyes, hogy úgy törik ketté akkor még a fejéig is felrepülhet,és jól fülön vágja mint engem . Bökivel keveset beszélgettünk,egyrészt folyamatosan káromkodtunk ,másrészt meg kellett a drága  levegő másra. Most a "kis Dunakanyaron " elég jó áttudtuk menni  ,sok víz volt benne,de volt egy jó kis sziget amin átléptünk .
Mentünk mentünk mendegéltünk ,szó szerint árkon bokron kötengeren át .Míg egyszer a lámpa fényem megakad egy piros jelzésen Satufék be ,vazze Böki lejöttünk az É ződről,hogy lehet ez ? Megmondom úgy hogy ez is szalagozva volt ,csak ez talán a 3.szakaszé. . Lényeg a lényeg,hogy mehettünk felfelé,ejj de mérges voltam . mondtam Bökinek olvassa hangosan azt a nyomorult itinert ,mennünk kell még nagyon sokat az É zöldön .Majd csak a Szurok-hegy  után jöhetünk le.

Ez után a  kis tévedés után ,újra a fekete pályán rongáltuk magunkat.  Olykor szűk  sziklák közt préseltük át magunkat ,azzal már nem is foglakoztunk ,hogy a csalán a hónaljunkat csípi. Pihenni keveset tudtunk,rengeteg szúnyog volt ,és rajtam ujjatlan top volt térgatyával.Bökin is uez,csak ru polóval. Így jól tartottuk ezen az éjszakán az erdő vérszívóit . Követtük a Zöldet továbbra is a szalagok szépen világítottak ,jó volt megerősítésnek,még akkor is ha tudtuk,hogy a Z sávot követjük .  A Nagy- Milicet is elhagytuk ,már órák óta gyalogoltunk ,a kövek közt,mikor egy szép már már "rét "szerű gericen elénk tárul valami meseszép kilátás. Nem tudom,melyik hegy volt,de talán a Nyerges -hegy lehetett.

A hegygericről ,és akét oldal két Ország település fényei .Messze talán Sátoraljaújhelyig láttunk,mert az nagyon nagy volt . Ücsörögtünk kicsit a határkövön ,és ezután egy jó meredek hegyoldalba ereszkedtünk lefelé. Elhagytuk a Nagy -Hrabót is XVII/12  A Határkő számok nagyon nehezen akartak fogyni tudtuk,hogy a XVII/8 as kőig menni kell . Ami a Szurok -hegy !!! *****   Tulajdon képpen Több Szurok-hegy is volt,ugyanis mikor már azt hitte az ember,hogy felért,akkor jött még egy Szurok-hegy ,és még 1 ,és még 1 . A  világító szalagokat most utáltam . Mutattam is bökinek,mikor épp egy határkövön próbáltam oxigénhez jutni ,Böki valami fatuskón  ült,onnak kiabáltunk egymásnak . Te Bökiiii azt nézd meg ,létezik,hogy ott egy szalag világít ? . Vagy ebben a magasságban már inkább  a műhold van ?   Ne nézz fel vazze jobb ha nem látjuk.  Igazad van. A tíz körmünkel kapartuk fel magunkat ,talán durvább volt a Tolvaj-hegynél is ,
 ,de igazából akkor sikoltottam fel ,mikor megnéztem az órámat,5:30 órája jövünk,és még csak  19 kilinél tartunk . A fekete pályás Északi zöldet ekkor hagytuk el.  Már a Sárga háromszögön kínlódtunk lefelé,mert itt is csak a kövek ,és a faágak közt tudtunk haladni. Végre Hálaisten tetőre értünk, ell pont tábortűz,kis patak nagy patak, kövek csalán bozót ,keresés a sárga jelzést,útvesztő ,nem arra Böki , ere itt a sárga?  arra van sárga ? nincs.... akkor erre menjünk,vadak neszezése, baglyok huhogása ,világító szemek ,ivás ,és mosakodás egy  hideg vizű patakban .  Partoldalra lemenni ,partoldalon feljönni.Kéked határa Országút.Korom sötét,nem jóleső aszfalt,jobbra letérés az ismeretlenbe,a végtelenbe ,és még annál is tovább.  Ez a sárga nagyon durva volt ,a csalán magasabb volt mint én. Böki előttem ment ,de úgy borult be utána a növényzet ,hogy alig láttam . Néhány vizes csalán pofán is  vágott . Út sem volt csak egyszerűen erre kellett menni és kész.
 Aztán egyszer csak vége lett,és már az aszfalton ballagtunk. Volt egy frissító pont Kékeden ,ettünk májkrémes kenyeret,Böki lekvárosat,és elindultunk a csodálatos dinnyeföld felé :) A Dinnye vagy tök ,vagyis tök mindegy milyen főd ,fény volt az éjszakában:)
Mert már virradni kezdett.Ha esetleg kipihentük volna az É ződet,akkor itt megkaptuk megint a jó kis szivatást. A sáros agyagcipőbe mint a birodalmi lépegetők úgy mentünk felfele a kilós sárcsimbókokkal . A tök indákba bele bele akadt a lábunk,és néhány testesebb darabba belerúgtunk. Még lámpával mentünk,de tiszta kínlódás volt,Aztán volt egy  kóró ösvény ahol természetesen  vállig ért a gaz,oda bementünk,és ez a vastag szárú  gaz elég jól letisztította a cipőnket,cserébe viszont jól elázott a lábunk . Az őzeket Pányok után láttuk , közel a házakhoz egy réten ,valahol itt kapcsoltuk le a lámpát. Igen az őzeket  már világosban láttuk .Meneteltünk a dülőn felfelé a  csupa szétázott cipőben  . Aztán a Z+ hosszú lefeléje a mély vízmosásban,ahol egy döglött borz illatát mélyen letüdőzve  felrázott az álomból :)

A nyomorult beleesett ,és  nem tudott kimászni belőle,illata még sokáig elkisért minket.Böki  szerint azért éreztük ilyen sokáig ,mert hozza a víz a szagot :) Ha valaki azt gondolja,hogy Telkibánya megváltás volt,hát nem ,Ekkora falu nem létezik :) Csak megy az ember ,és megy és lát maga előtt egy másik embert végre ,De szegénynek  tele van a lába vizhólyaggal,és segít rajta egy ragtapasszal,de kiderül ,hogy akkora ragtapasz nem létezik.
Aztán megyünk csak megyünk felfelé,és már nem tudjuk,hol hagytuk el a falut ,mert azt irja az itiner,ha elhagytad a falut,de már egy kilit is elmentünk ,vissza jövünk megint megyünk előre.Aztán meglesz a szalag,és rátérünk a pirosra ami nagyon hosszú,és nagyon köves,és megállunk egy ragtapaszt feltenni. A lábam annyira össze fonnyadt,hogy egy  aggastyánnak sima bőre van ehez képest . Felteszek egy vízhólyag tapaszt a semmire ,mert vízhólyagom ugyan nincs ,viszont pihenni jóóó :) Böki addig vár ő is pihen ,az ő lába is fonnyadt,de az engem nem érdekel :P    Az én talpam sajog,ennyit életemben nem gyalogoltam,aztán még Hollóháza előtt kapunk egy jó kis kőtengert ,és kiérünk a főútra végre.Ellenörző pont ismét,és innen már négykézláb is beérek .
Az erdőből kiérve megpillantjuk a  Füzéri várat ,délelőtt fél tíz körül van ,süt a nap meleg van ,egy új nap,egy új szakasz  kezdődött ismét . De nekünk már nem kell tovább menni , ennyi volt vége beértünk 22 óra 57 el .Bár elég nehezen ,de megcsináltam talán életem legnehezebb 106 kilijét közel 4500 szintel ,és számomra eddig ismeretlen feladási kényszerrel.
 Ebből is látszik,hogy a   zempléni kalandpark , nem játszótér cillagaim :)

Böki 4973 napja
Böki képe

Jaj cillagom, szétröhögtem az agyam! :o)))

Mondjuk ez ott nem volt olyan vicces, főleg amikor legurultam a hegyről.De elmondhatom, hogy én vagyok az egyik ember a kevés közül, aki láthatta Yoyo-kát rinyálni! :o)))

Jó volt veled, akarsz menni jövőre is?:o)

yoyo 4973 napja
yoyo képe

örülök a jókedvednek ,legalább nem hiába írtam meg :)

Jövőre ha megyünk ,akkor a 2.százast húzzuk be.Úgy hallottam a szlovák oldalon  is folytatódik a kalandpark :)

Bozót 4973 napja
Bozót képe

Jövőre megyek én is, legyen aki rinyál :P

Nagyon jó írás lett, én is szétvigyorogtam a fejem, főként, hogy pár éve dögnagy hátizsákkal jártuk a környéket a pasival, akkor is nyakig dzsindzsában :P :))))

Steve 4973 napja
Steve képe

Gratulálok, ... ha nem lettem volna ott, akkor is pontosan érteném az írásodból ennek a vadregényes szakasznak minden megpróbáltatását :), jövőre szerintem válaszd a középső százast, mert a regéci vár és az Izra tó is csodás ...

dildi 4965 napja
dildi képe

Naugye Cillagom, most akkó má' tudod, hogy milyen az, amikó' nem tucc enni!!!??? Teljesen átéltem az élményt, köszi a beszámolót. És mit mondjak, nekem éppen elég vót így is :)))))) Böki a jótifutin mesélt a rinyálásodról, szét röhögtem magam:))))))) Büszke lehetsz rá, hogy végig csináltad, gratulálok!!!