Futó, kerékpáros, úszó és szabadidős fórum | edzesonline.hu

Jules fórum hozzászólásai

Futéria, a futós dumahely topic

Jules 2016-03-01 20:57:45 | 43216

Sziasztok!

A márciusi BSZM-re keresek egy csapatot. Egyénire készültem de egy kissebb sérülés miatt vissza kellett lépnem, az élményről viszont nem szeretnék lemaradni. Ha valahol van egy kieső csapattag szívesen beszállnék.

Jules 2014-09-14 15:23:02 | 43169

köszönöm:)

Előzmény: monique (43168)

Jules 2014-09-10 10:49:19 | 43163
Jules képe

Sziasztok! Szeretném megosztani Veletek egy fantasztikus hangulatú verseny élményeit. Képeket a verseny honlapján lehet megnézni, vagy a www.sportzoona.hu-n

Tavaly olvastam egy beszámolót a Hvar szigeti félmaratonról, így az idei nyaralásunkat úgy terveztük, hogy elinduljunk ezen a versenyen. Rajt Stari-Gradban a cél Hvarban, a két város közt 21 km és 400 méter szintkülönbség várt.A honlapon előzetesen regisztráltuk magunkat, így 150 kuna volt a nevezés. A helyszíni nevezés esetén ez 200 lett volna. Viszont a regisztráció nem jár semmi kötelezettséggel és csak a rajtszám átvételekor kell fizetni. Drevniknél keltünk át a komppal, mert itt rövidebb és olcsóbb volt és amúgy is abból az irányból közelítettük meg a szigetet. Az volt az elképzelés, hogy Hvar-ban szállunk meg  egy kempingben, mert így a verseny után nem kell sokat utaznunk. Utólag ez hibás döntés volt! Az első kemping (Vira nevű) egyrészt messze volt a várostól, másrészt nem engedtek be kocsival, és ahhoz elég nagy volt hogy a csomagokat és minden mást kézben hordjunk be. Így visszamentünk a Hvar-tól 5 km-re levő Milna-ba. Itt volt hely a kempingben a tengerpart mellett viszonylag kulturált vizesblokkal, 300 kunáért, ami az eddigi tapasztalatainkat figyelembe véve elég soknak tűnt. Más helyet nem találtunk, ezért kényszerből itt aludtunk, megosztva a sátrat néhány (pontosabban néhány tucat) vaspondróval. Este felvettük a rajtszámokat a városházán, és minden kérdésünkre készségesen válaszoltak. Elmondták, hogy aki Hvar-ból menne Stari-Gradba a rajt helyszínére, azokat busszal elviszik. Jöhettek a kísérőink is velünk, akiket a rajt után vissza is vittek Hvarba.  Szombat fél 4-re a busznál voltunk és átvittek a rajthoz.  Itt már néhány ember volt a rajt helyszínéül szolgáló téren, de a pesti zsúfolt versenyekhez szokott szemünk furcsán nézte a 3 kirakott asztalt és 6-7 szervezőt mögötte.  Tudtuk, hogy kis verseny lesz de ennél azért többre számítottunk. De azért a fél 6-os rajtra összejött 175 ember. A rajt előtt korlátlanul fogyaszthattunk frissítőket, iso-t és vizet. Figyeltek, hogy mindig legyen kint elegendő pohár is. A rajt előtt a dagály miatt az úton néhány centis víz állt ezért tűnik úgy a fényképeken mintha esőben futnánk. Az esőt később kaptukJ. Jó lett volna egy szintrajzot tanulmányozni a rajt előtt, de az nem volt, így csak az olvasott beszámolóra hagyatkozhattunk, illetve arra, amit az odafelé vezető úton láttunk. Az első kilométer enyhén emelkedik, a második szinte sík. Innen kezdődött az igazi emelkedő. A harmadik km még csak lazán, aztán a negyediktől a kilencedikig egyenletesen, sok esetben 10% meredekséggel vezetett fel a hegytetőre. Ennek ellenére meglepően jól és egyenletesen futható. Közben van idő a tájat nézni és azt, hogy hová is kell feljutni. A frissítők 5 kilométerenként vannak az út melletti kis hegyi falvakban. Jó volt látni, hogy szinte a teljes falu (mind a 35 emberJ)kint volt és szurkolt.  Öt kilométer után kezdtek a viharfelhők gyülekezni az égen. Gyönyörű látvány volt, ahogy lassan kúszik be a Stari-gradi öbölbe a sötét viharfelhő. Elég magasan jártunk már, így reménykedtem, hogy talán mi nem kapunk belőle. Azt, hogy mi van előttünk, a hegyek miatt nem láttam. Kilenc km után felértünk a fennsíkra. Egy éles kanyar után kiléptünk a sziklák takarásából és abban a pillanatban megcsapott a vihar szele. Szinte pillanatok alatt lehűlt a levegő vagy 10 fokot, de lehet, hogy többet is. Mindenesetre soha nem gondoltam volna, hogy augusztus közepén Horvátországban futóversenyen fázni fogok. Elkezdett szakadni az eső, némi jéggel vegyítve, mindezt orkán erejű széllel, amit szemből kaptunk. A következő 3 km - úgy rémlik - még mindig emelkedett, de már nem olyan meredeken. Aztán 12 után mintha elindultunk volna lefelé, de nem kezeskedem érte, mert semmit sem lehetett látni, a szembeszél miatt érezni sem. A látótávolság kb. 30 méter lehetett. A komolyabb vihar csak 15 percig tartott, aztán még pár perc, míg kitisztult az ég.  Brusje után, a 15 kilométeres frissítőt elhagyva aztán kisütött a nap, egyértelműen kezdtünk leereszkedni a hegyről, néhol 10 %-os lejtőkön futva.  Hihetetlen szép volt a táj eső után és ahogy kanyarog a szerpentin lefelé a hegyről,rajta a futók. Érezni az erőt a lábaimban és egyre gyorsabban futni.  Arra gondoltam, milyen jó hogy részese vagyok valaminek, amit csak ez a 175 ember tapasztalt meg, aki benevezett.  Hogy „legyőztem” a hegyet az esőt és már csak be kell rohannom a hvari városházára.  Ahogy a Hegylakó című filmben elhangzott, úgy fuss, hogy érezd a szarvasok szívverését az erdőben. Nem tudom, voltak e szarvasok a közelben, de ilyen élményekért érdemes „szenvedni” az edzéseken. Közeledett a cél, és bántam hogy vége van. Az utolsó méterek nem voltak teljesen egyértelműen jelölve szalaggal  és a tébláboló turisták miatt a csúszós köveken kicsit kellemetlen volt futni, de ez legyen a legnagyobb baj.  Verseny után pazar „tésztapartit” rendeztek a szervezők. Svédasztal rajta 4-5 fogás, pl. tintahal, tészta, felvágottak, kenyér, gyümölcstálak, sütemények, rengeteg innivaló, üdítők, sörök és amiket még nem is, mert sajnos az öltözés miatt kicsit későn érkeztünk a párommal, aki korcsoportos harmadikként zárta a napot.

Másnap szedtük a sátorfánkat, meg az üvegszálas sátorrudakat és továbbálltunk Milnából. Futás közben Stari-Gradban láttam egy kempinget és úgy terveztük, megnézzük a várost és  a kempinget, ha tetszik,ottmaradunk egy éjszakát mielőtt tovább utazunk. Az egy éjszakából végül három lett és azért csak ennyi,  mert vége lett a nyaralásunknak. Hatalmas élmény volt a verseny és mindenkinek jó szívvel tudom ajánlani, hogy legalább egyszer menjen el és fusson egy félmaratont a hvari hegyek közt. A  képek egy része a verseny másnapján készült, amikor már  a napfényes szigetet tudtam fotózni. A sokat emlegetett viharról sajnos nagyon kevés használható fotó készült, pedig 400m magasból látni ahogy bekúszik a Stari-gradi öbölbe a koromfekete felhő, csodálatos látvány volt.

ULTRA BALATON 2011 csapatkereső. topic

Jules 2011-06-03 10:40:22 | 77

Sziasztok

5 fős csapatba keresünk egy embert. jelenleg 3 nő 1 férfi felállásban vagyunk. tavaly 21 és fél óra alatt futottuk.

20 226 96 79 a tel számom.

ULTRABALATON csapatkereső 2013 topic

Jules 2013-01-21 10:08:51 | 8
Jules képe

A mi csapatunk teljes lett. Mindenkinek sok sikert a versenyen. De előtte a csapatkeresben))

Jules 2013-01-05 16:46:05 | 5

Szia Kismadár!

Mi beneveztünk a versenyre jelenleg úgy néz ki 3 stabil csapattag van, és 2 aki még hezitál. ha még nincs konkrét ajánlatotok, beszéljünk, egyeztessünk.

Előzmény: kismadár (4)

Jules 2012-12-20 07:06:23 | 2
Jules képe

Nos:)) megvan a versenykiírás vagyis inkább csak a verseny időpontja. A magán véleményem, hogy jobb volt az egy hónappal későbbi időpont, de azért megkezdjük a felkészülést)) 2 embert várunk még a csapatba.

UltraBalaton 2014 csapat és csapattárs kereső topic

Jules 2015-05-19 19:17:05 | 18

Sziasztok!

Keressük azt a sporttársat aki nem tud,vagy nem akar az UB-n futni de szeretné az élményt átélni és a csapatunkat segítené mint sofőr. A költségeit mi fedezzük. Indulás előreláthatólag péntek 13 körül lenne Budapestről, de ez rugalmasan módosítható.

Köszönjük.

Gyula

Jules 2014-02-04 19:56:07 | 5
Jules képe

Sziasztok! Nálunk is van még egy szabad hely. 5 fős csapatba keresünk még egy futótársat. Két részletben kellene futni egy egy félmaratont. Nincs időkorlát de jó lenne szintidőn belül befutni))

Alkonyattól Pirkadatig topic

Jules 2014-04-26 20:46:49 | 2

Sziasztok!

Április 30. éjfélig lehet kedvezményesen nevezni a versenyünkre. Röviden a programokról. Lesz Magyar és Ír néptáncbemutató, a bemelegíteni egy kis zumbával tudtok majd. Ha megéheztek a helyi csárdában vendégül látunk egy menűre és egy sörre (vagy üdítőre) A hajnali célbaérés után péksütemény és befutócsomag jár.
Nektek "csak" futni kell "míg felkel majd a nap".VigyorNevezni a www.sportzoona.hu oldalon lehet

Jules 2014-02-05 18:11:42 | 1

Futóverseny a szentendrei Skanzenben

Helyszín: Szentendre, Skanzen Múzeumfalu

Időpont: 2014. július. 5-6 szombat-vasárnap

Rajt: július. 5. 20.44-kor napnyugtakor

Cél: július.6. 04.51-kor napkeltekor ( a megkezdett kör befejezhető)

Versenypálya: A Skanzen területén kialakított teljes egészében szilárd burkolatú körpálya. A pályán korlátozott látási viszonyok lesznek így fejlámpa viselése erősen ajánlott. Győztes: Aki a verseny időtartama alatt, 8 óra 7 perc, a leghosszabb távolságot teszi meg. 4.51-kor a kockás zászló leinti a versenyt. A megkezdett kör még befejezhető, a megtett távolságba beleszámít, de plusz idővel. Tehát azonos távolság esetén a kevesebb plusz idő számít a végső sorrendnél.

Nevezni február végétől lehet.

Sopron topic

Jules 2014-06-25 17:24:23 | 1

Szia!

Én régen Sopronban laktam. Úgy tudom az ágfalvi úti pálya nem igazán jó, de ha használható is akkor sem túl hangulatos. Én mikor ott laktam a Lővér körúton futottam, ez kb 5,2 km vagy a Károly-kilátóhoz esetleg a Mucki pihenőig. Vagy a szanatóriumtól indul egy 2 km hosszú erdei torna pálya egy kemény emelkedővel. de nagyon jól futható és egy része ki is van világítva.