Már 31 265 636 km-t sportoltatok

Címketalálatok

Regenerálódás maraton után - Dathan Ritzenhein tanácsai

pen | 2012-10-09 | 7 hozzászólás

Dathan Ritzenhein, aki a hétvégi Bank of America Chicago Marathonon 2:07:47-es új egyéni csúcsot futott, blogjában adott néhány hasznos tippet a maraton utáni regenerálódásra.

Kötött vagyok, de nyújtani akarok!

pen | 2008-10-28 | 5 hozzászólás

Reménytelenül kötött vagy és utálod a gimnasztikát? Akkor sem szabad elhanyagolnod a nyújtást, hiszen javíthatsz vele a mozgásodon és a sérülések megelőzéséhez is fontos! A nyújtás nem kell, hogy megterhelő legyen. íme két igazán könnyű, pihentető, ugyanakkor hatásos gyakorlat, melyeket Paul Huddle triatlon edző javasol minden anti-hajlékony sporttársnak :o)

Az Achilles-íngyulladás okai és megelőzése

pen | 2006-07-17 | 14 hozzászólás

(Bruce R. Wilk cikke alapján)
Neked sem a trójai háború ugrik be elsőre ha meghallod Achilles nevét? SmileTe is érezted már futóedzések másnapján a nyilalló fájdalmat a sarkadban az első reggeli lépéseknél? Akkor Neked is ajánljuk cikkünket az Achilles-ín gyulladásának okairól és a megelőzés módszereiről.

atlétika balaton bringa bsi budapest dopping eb edzés egyéb sport fogyatékkal élők sportja frissiteni futás félmaraton gyalogtúra hegyikerékpár hosszú katinka iaaf ironman itu kerékpár london maraton mob mtb olimpia országos bajnokság országúti kerékpár parasport szabadidősport teljesítménytúra terepfutás tour de france triatlon túra ultrafutás vb világbajnokság világcsúcs világkupa úszás
Még több címke