Megújul az Edzésonline! Az új oldalakat és funkciókat elérheted ha ide kattintasz!

Már 39 197 691 km-t sportoltatok

Címketalálatok

Atlétika - érem, befutócsomag, banán, üdítő, infúzió?

Bozót | 2015-11-25 | 9 hozzászólás

Kissé meglepő szolgáltatás van terjedőben az amerikai amatőr futóversenyeken: verseny utáni infúzió, akárcsak a szoksásosnak mondható sör, ásványvíz, szponzorkaja. Erősen wtf érzésem volt a cikk olvasása közben, kíváncsi vagyok a ti véleményetekre is.

Új szuperital a doppingszernek nem minősülő termékek piacán

Bozót | 2015-01-14 | 5 hozzászólás

A kerékpáros táplálék kiegészítők piacán egy új "szuper ital", a Ketone lehet a következő nagy dobás. 800.000 Ft-os literenkénti ára és keserű íze ellenére, győzelmeket jelenthet a használóinak és doppingszernek sem minősül - írja a velo.hu.

Tudomány - a tervszerű frissítés jobb időeredményhez vezet

Bozót | 2014-06-11 | 1 hozzászólás

kulacsSok kutatást végeztek már a futás közbeni frissítéssel kapcsolatban, de a legtöbb ilyen vizsgálatot "steril" körülmények között, laborban végezték, az alanyok jellemzően futópadon futottak. Egy újabb tanulmány azonban a való világból vett mintát, svéd kutatók a Koppenhága Maraton résztvevőit tesztelték.

A koffeines energiaitalok befolyásolhatják a szív működését

Bozót | 2013-12-03 | 8 hozzászólás

 koffeintartalmú energiaitalok felerősítik a szívizom-összehúzódásokat - állapította meg egy kis létszámmal végzett német kutatás.

Kedden ismét Futóklub-est Kecskeméten

Bozót | 2013-02-25 | Nincs hozzászólás!

Természet HázaA kecskeméti IUSTITIA sportegyesület kedden este klubestet rendez, meghívott vendégekkel, érdekes témával. Ha tehetitek, vegyetek részt!

A "hegy leve" (sajnos) mégsem javítja a teljesítményt

Bozót | 2013-02-18 | 13 hozzászólás

szőlőEgy újabb kutatás eredményei azt mutatják, a szőlőben (és részben más bogyós gyümölcsökben, no meg a borban) megtalálható flavonoidok mégsem növelik a teljesítményt.

ÁNTSZ: egy év alatt 123-an kerültek kórházba túlzott energiaital-fogyasztás miatt

Bozót | 2012-11-21 | 18 hozzászólás

Egy év alatt 123 embert kellett túlzott energiaital-fogyasztás miatt kórházba szállítani. Egy haláleset is előfordult, s bár közvetlen összefüggés nem volt kimutatható, az energiaital-fogyasztás hozzájárulhatott a halál bekövetkeztéhez - olvasható az Állami Népegészségügyi és Tisztiorvosi Szolgálat (ÁNTSZ) MTI-hez eljuttatott szerdai közleményében

Mit egyen a gyerek, ha sportol?

pen | 2011-12-02 | 3 hozzászólás

A gyerekek egészséges fejlődéséhez alapvetően fontos a rendszeres fizikai aktivitás, azonban a növekedéssel kapcsolatos szükségletek különböznek a felnőttek táplálkozási igényeitől. 

Maraton után egyből irány haza és alvás

pen | 2011-04-26 | 4 hozzászólás

Sam RobsonSam Robson pont azt tette, mint sokan mások is egy maraton után: hazament és lefeküdt aludni. Igaz, miután lefutotta a London Marathont, ő nem autóval, hanem futva tette meg az otthonáig a 99 mérföldes távolt (kb. 159 km).

Triatlon: A frissítés művészete

Gyugyo | 2010-07-11 | 5 hozzászólás

Egy nagyon fontos részt szeretnék a következőkben feszegetni. Nem vagyok dietetikus, vagy táplálkozási szakértő, de tapasztalataim szerint ezen a részen múlik szinte minden, akár egy ironman, akár egy rövidtávról beszélünk. Egy ironmanen az elhúzódó kizsigerelés, önmagunk teljes leszívása miatt, egy olimpiai távon pedig a gyors ritmusváltások, fokozások megkívánta plusz “üzemanyag” igénye miatt.

A maratonon túl - avagy ultrafutásról kezdőknek

pen | 2008-09-01 | 20 hozzászólás

Ha már értél célba maratonon, a verseny után egy-két nappal biztosan elgondolkoztál azon, mi lehet a következő kihívás. És biztosan megfordult a fejedben, milyen lenne belekóstolni a 42 kilométeren túli versenyek, az ultrák világába. Ehhez próbálok most egy kis segítséget nyújtani - és nagyon várom a nálam okosabbak kiegészítését, véleményét a leírtakhoz. Ultrafutók, ne kíméljetek! :o)

Kényes egyensúlyok

pen | 2007-04-27 | 7 hozzászólás

egyensúlySzervezetünk megfelelő működéséhez a bennünket felépítő több milliárd sejt számára optimális belső környezetet kell biztosítanunk. Gondoskodnunk kell például a megfelelő hőmérsékletről, folyadék mennyiségről, só-összetételről.

A helyes táplálkozásról - futóknak 2.

pen | 2007-01-09 | 1 hozzászólás

A cikk első részében a szénhidrátokról és zsírokról olvashattatok. Most következnek a fehérjék és a víz. És egy külön, harmadik részben következik majd a táplálkozási kalkulátor - csak hogy fenntartsuk az érdeklődéseteket :o)

A helyes táplálkozásról - futóknak 1.

pen | 2007-01-05 | 21 hozzászólás

banánEgy cikk a futóknak javasolt táplálkozási alapelvekről, Greg McMillan tollából. Gondolom ez a téma így az ünnepek után aktuális :o) Mik is azok az alapvető tápanyagok, miért szükségesek és mikor, mennyit fogyasszunk belőlük? Majd egy jó kis étrend kalkulátort is javasolunk. A cikk első része a szénhidrátokkal és a zsírokkal foglalkozik, míg a második részben a fehérje, a víz és az étrend kalkulátor következik majd.

Mit esznek az ultrások?

pen | 2006-12-07 | 3 hozzászólás

dinnyeElgondolkoztál már valaha azon, hogyan frissítenél egy több órás versenyen? Mivel próbálnád pótolni a felhasznált energiát? Főtt ételeket ennél, netán gyümölcsöt vagy édességet?Pontosan ezt a kérdést tette fel néhány ameriakai kutató ultramaratonisták és Ironman versenyzők egy csoportjának, majd táblázatba foglalták a kapott válaszokat.

Első triatlon versenyem

pen | 2006-09-21 | Nincs hozzászólás!

naptárCikkünket azoknak ajánljuk, akik éppen most kacsintgatnak a jövő évi versenynaptárban, arra a pirossal bekarikázott napra, amikor majd elrajtolnak életük első triatlon versenyén. A kezdő triatlonosok többsége hajlamos néhány alapvető hibát elkövetni az első felkészülés és verseny során - ahogy ezt mi is tettük.. Összegyűjtöttünk pár jellemző hibát, olvassátok, okuljatok!Smile

52 Futós Tipp (25-28)

pen | 2006-09-14 | 1 hozzászólás

étcsoki

És akkor jöjjön az utolsó négy tipp a helyes táplálkozáshoz! Ezután 12 tipp következik majd az egészség megőrzéséhez és még 12 a mentális felkészüléshez.

52 Futós Tipp (21-24)

pen | 2006-09-12 | Nincs hozzászólás!

Diéta 8Következik még négy tipp a helyes táplálkozásra vonatkozóan. 

52 Futós Tipp (17-20)

pen | 2006-09-11 | Nincs hozzászólás!

cimke

Következzen még négy jó tanács a helyes táplálkozásra vonatkozóan!

52 Futós Tipp (13-16)

pen | 2006-09-09 | Nincs hozzászólás!

szendvicsAz első 12 tipp a sérülések megelőzéséről szólt. Most következzen 3x4 jó tanács a helyes táplálkozáshoz!

Ideális reggeli

sepi | 2006-07-28 | 5 hozzászólás

Megszólal a vekker, Te kibújsz a paplan alól, felhúzod a futócipődet és már indulsz is edzeni. Semmi sem állíthat meg - vagy mégis? Smile

Segítség, kánikula!!

pen | 2012-06-21 | 45 hozzászólás

kanikulaHőségriadó van és Te mégis futni készülsz? Mindennapos eset :o) De tudnod kell, hogy a nagy melegben végzett fizikai erőfeszítés erősen megviseli a szervezeted. Adunk néhány egyszerű tippet az igazán meleg edzésekhez.

atlétika balaton bringa bsi budapest dopping eb edzés egyéb sport fogyatékkal élők sportja frissiteni futás félmaraton gyalogtúra hegyikerékpár hosszú katinka iaaf ironman itu kerékpár london maraton mob mtb olimpia országos bajnokság országúti kerékpár parasport szabadidősport teljesítménytúra terepfutás tour de france triatlon túra ultrafutás vb világbajnokság világcsúcs világkupa úszás
Még több címke