Sport és a rák

Semmi gond:)

bálint | 2010-06-16 10:53:37 | 10 hozzászólás

Megvolt a kontrol vizsgálat és az eredmény jo:D Most már csak vashiányos vagyok meg kicsit alacsony még a fehérvérsejt. Vashiányra megvan a megoldás:D Elhatároztam hogy jövöre megcsinálom az ironmant:) Uszás nem lesz gond bringára gyurok már rendessen de az se lesz gond. Most a maraton az ami nagyon necces:S Tavaj váltoban voltunk nagyatádon. Én futottam a maratont 3:11 lett ahoz képest most sehol nem vagyok:( De sebaj több mint 1 évem van addig és elég gyorsan fejlödök most már ujra futok:) Az már más kérdés hogy uszás,bringa,futás egymásután hogy fog menni dehát szeretünk szenvedni kemények a futok:D Hétvégén ultrabala:D Szomoru vagyok:( láttam idén milyen szép érmek lesznek eddig mindig ilyen cserp volt most meg ilyen tök jo:D és én pont kihagyom:( Remélem ezt a jo szokásukat megtartják jövöre is és akkor énis megszerzem:D Most a nöi katona csapat kiséröje leszek ugy néz ki. Bringás edzésnek jolesz:D Ha belegondolok már most sajog a hátsom. Szombat kora reggel kitekerni kanizsárol tihanyba a rajtra aztán egy fél balcsi kör:D kb 220km másnap meg ugyanez majdnem visszafele:D 24.töl 28.ig vizitábroba leszek:D Már nagyon várom 4nap evezés sátorozás nagy buli lesz:D Utcso vizsga jövö hét kedden ha az sikerül akkor egész jol zárom a félévet 4es körül. Remélem igy átkerülhetek jövöre az államilag támogatottak közé mert ez az idei év nagyon kemény volt:S

Éjszakai tura

bálint | 2010-06-07 22:29:56 | 1 hozzászólás

Szerdán haza jöttem pécsröl. Csütürtökön elmentem Konya Ákos élménybeszámolojára. A Badwater élményeiröl mesélt. Érdekes volt ,élveztem:) Nagyon jo fej ez az ákos:) Másnap kedvet kaptam a futáshoz. Elcsaltam bnömet futni. 14kili lett a vége könnyed futással. Egyik haverom rámirt msn-en hogy kölcsön tudnám e adni biciklim mert körbe tekerik a balcsit. Mondtam hogy amelyiket odaadnám az pécsen van ugyhogy nem tudok segiteni viszont elmennék velük. Ugyhogy vasárnap el is mentünk. Kitalálták hogy délután menjünk nem tudom miért. 1kor indultam el hogy megelözzem öket mert ök vonattal mennek szentgyörgyig. Szentgyörgyik (50km) jol mentem 30as feletti átlagot. 6an vágtunk neki a körnek. A tempo nagyon könnyü volt. Csak én voltam országutival többiek nem tudtak ugy menni de ennek örültem mert 80km-nél többet ugyse tekertem idén és nem tudom hogy birtam volna. Badacsony után egyik társunktol meg kellett válnunk mert mondta hogy valami nem jo bringával ezzel nem jön tovább. 1ora mulva hiv minket hogy az állomáson van és 3küllö eltört. Nélküle valamivel gyorsabban tudtunk haladni. Füreden volt egy hosszabb pihenö bementünk a tescoba. Kezdett besötétedni. Még soha nem tekertem ennyit éjszaka. Mire elértük a kanyart már sötét volt. Ijesztö volt hogy nemigen láttam az utat:) Hagytam hogy többiek menjenek csak elöl nekik jobb lámpáik voltak. Azért a tempo kicsit vissza esett megint mert ökse mentek ugy mint világosba.Fura volt mert éjszaka senkivel nem találkoztunk auotot is csak hébehoba láttunk. Mintha csak mi lettünk volna a balatonon. Mondjuk kimás lenne olyan bolond hogy éjszaka kerüli. Este elöjöttek az állatok. Láttam 4sünt egyet megsimiztem:D 3rokát 1békát meg 5-6mokust vagy görényt:) A kanyarban már szenvedtünk. Szerintem jobban birtam mint a többiek. Egyeltalán nem voltam fáradt és nem fájt lábam mint többieknek. Az én bajjom az volt hogy ennyit még sose ültem bringán és a hátsom már nagyon fájt. A tenyereim mintha kicsit lilák lennének de nagyon pirosak középen. Már a kormányt se volt jo fogni mert fájt. Eleinte kesztyüben csináltam de mintha kezdett volna vizholyagot csinálni ugyhogy nélküle fejeztem be. A déli parton már azis gondom volt hogy ki világosodott egész éjszaka tekertem és fáradt voltam. Kezdtem elaludni már tekerés közben. Déli part nagyon vontatottan ment. Többször megálltunk pihenni de sok értelme nem volt csak idö ment el vele. Fenyves volt az utolso pihenö. Mind készek voltunk már. Egyikönk mondta ö nem pihen tovább megy majd utolérjük. Pár perc mulva utánna eredt még1. 3an ottmaradtunk még. Ettem meg egy pillanatra elbobiskoltam:D Mi is elindultunk. Azaz indultunk volna de egyikönk nem akart már vissza ülni bicajra. Már nagyon vártam a végét ugyhogy ott hagytam öket és a többiek után eredtem. Berény végénél utolértem öket. Szentgyörgyön állomáson megvártuk többieket. Onnét már vonattal jöttünk haza. Én már olyan álmos voltam hogy ébresztettek mikor megjött a vonat meg akkor is amikor megérkeztünk kanizsára. Fura látvány lehettünk az állomáson. 3an padon elterülve egyikönk meg kifeküdt a földre. Ez volt reggel 8elött. Mi ott alszunk mélyen mások meg mennek munkába vonattal. Nem tudom mit gondolhattak:D Végeredmény 278km 13ora(tekert idö) alatt. Ezzel uj rekord enyit még sose tekertem:D és ennyit még sose ültem bringán. Örülök hogy végre ujra van eröm ilyen örültségekre és nem én szenvedek a legjobban:D Csütörtök megint kontrol vizsgálat. Azt hiszem erröl nem kell dokinak tudni:) Ha eredmény rossz lenne akkor vissza veszek ha nem akkor folytatom:D de mért is lenne rossz ha valami nem lenne rendben akkor nem mennének ezek:)

2012-09 hó (1 bejegyzés)
2010-07 hó (1 bejegyzés)
2010-06 hó (2 bejegyzés)
2010-05 hó (6 bejegyzés)
2010-04 hó (18 bejegyzés)