Sport és a rák

Újra csúcsformában

bálint | 2011-04-04 23:11:41 | 4 hozzászólás

A hétvége elég mozgalmasra sikeredett. Szombaton egy hosszabb tekerés vasárnap a kaposvári vivicitta.

Szombat: elég nehézkesen kezdődött a reggel. Óra átállítás óta nem megy a kelés. Így a futó edzést elaludtam úszáshoz meg nem éreztem elég erőt. Azért elnéztem edzésre gondoltam toborzok a tekerésre társakat. Sajnos nem jártam sikerrel csak 2en voltak edzésen többiek versenyen meg vasárnapi felmérőre készültek így egyedül maradtam. Sokat nem filóztam mi legyen tekerni nagyon volt kedvem. Edzőtől megkérdeztem merre kéne menni. Ajánlott útvonal: Pécs-Pellérd-Görcsöny-Harkány-Siklós-Villány-Újpeterd-Kozármisleny-Pécs. Az elején nagyon jól ment 32km/h átlag simán ment. Igaz volt egy kis hátszelem de bírtam volna még növelni a tempót. Siklósig nem volt semmi gond. Aztán hogy nehogy már jól menjen el kellett tévednem kicsit. Tovább mentem délre egy jó nagy kerülőt majdnem le a határig. Világ háta mögötti kis falvakon mentem tovább ahol nem igen mertem megállni útbaigazítást kérni :) Nagy nehezen elkeveredtem Villányba. Sajnos ez a kis plusz kör és a rossz aszfalt kicsit leszívta az energiát. Villánytól szenvedés volt hazáig. Úgy tűnt mintha végig emelkedett volna az út és naná hogy pofa szél is társult hozzá. Véget nem érő haláltusának tűnt. Hosszú egyenes út a tv-tornyot már 30km távolról láttam de nem akart közeledni. Elvánszorogtam Kozármislenyig ahol azt hittem pár perc és otthon vagyok. Hát ez se pont így sikerült. Nem igazán találta a Pécsre vezető utat. Azaz találtam csak az már igen csak főfő útnak számított ezért meghúztam rendesen és igyekeztem valami alsóbbrendű utat találni. Na az megint sikerült olyan 1000éves útra tévedtem hogy csak na. Nagy nehezen valahogy sikerült a tudásközpont melletti tónál bekeverednem. Végre hazaértem 106kili lett de a tempó annyira nem is rossz 28km/h átlag.

Vasárnap: csajok kitalálták hogy menjünk futni Kaposvárra gondoltam mért ne. Találkoztam futó haverokkal végre. Rég nem láttam már őket. Nem sok versenyen indultam mostanában. Az előző napi tekerést rendesen éreztem még. A régi pályán 10:54 volt a legjobb időm. Ezért úgy gondoltam ha 11:20ra beérek akkor elégedett lehetek. Nagy taktikai terv nem volt. Gondoltam elindulok a nagyokkal és lesz ami lesz bírom amíg bírom. Vicces volt az eleje. Kb 300m-nél feltűnt egy „futó” fehér póló, öltöny nadrág és papucs öltözetben. Felsprintelt az elsők elé. Összenéztünk a mellettem futóval és megállapítottuk, hogy max 100m és kiáll. Hát valahogy így is történt gondolom csak a fénykép kedvéért csinálta. 1Km-nél leszakadtam az élbolyról. Magányos futásnak indult aztán szép lassan Czebei Réka közeledett. Gondoltam most végem el kezdtem lassulni mindjárt útól ér és követik a többiek. Amikor mellém ért úgy döntöttem küzdeni fogok nem érdekel mennyire fáj. Csak lógtam rajta nem hagytam lerázni magam bár nem volt kellemes futás. Szép lassan felfutottunk az előttünk futóra és rövid időn belül le is maradt. Már elértük a 2km táblát. Fejben összeszedtem magam mert pozitív csalódásként ért, hogy még mindig Rékával futok nem tudott lerázni és nagyon nem is hallottam üldözőket. Amikor rákanyarodtunk az utolsó hosszú egyenesre már tudtam, hogy nem lehet gond. Lejtett a célig a pálya és lejtőn elég jó vagyok. Kaptam is gyorsan a lehetőségen és fokoztam a tempót. 5.helyen értem célba ami eléggé meglepett. Az időm 10:13 lett. Először csalódtam mikor az órára néztem mert titkon szerettem volna a csúcs közelében futni. Eltelt egy perc mire felfogtam, hogy nem hogy a csúcs közelébe futottam hanem meg is döntöttem fél perccel. Ekkor biztos voltam benne , hogy ez nem volt 3.2km ahogy írták. Síkon amikor edzésben voltam akkor mentem 10:06ot 3kilin úgyhogy itt valami nem stimmelhet. Itthon lemértem neten a pályát és nagy meglepetés ért. Ha bsi-s térkép szerint mérem akkor 3.3 de ha még a rajtot is oda rakom ahol volt akkor téll pont 3.2kilinek mértem. Úgyhogy ez marad egy nagy rejtvény nekem. Igaz, hogy a pálya lejtett de akkor is ez túl nagy javulás lenne edzés nélkül na meg előtte napi kemény tekerés se tett be?? azért ez furcsa. Na mind1 várom a következő kihívást. 16.án Orfűi duatlon lesz 10km futás 40km bringa 3.5km futás. Kicsit parázok nem egy könnyű pálya de biztos jó móka lesz :)

Fredi Kacsa 4763 napja
Fredi Kacsa képe

Megy ez neked Bálint mint a karikacsapás!

Remélem Orfűn is ér majd egy-két pozitív csalódás!

Gratulálok!

korpaZASZ 4762 napja
korpaZASZ képe

Voltam Orfűn 2 éve (akkor még az első futásba is beletették a hegyet, most nem tudom benne lesz e), elég kemény a bringapálya, egyébként remek verseny.

Bozót 4762 napja
Bozót képe

Gratu, szép kis hétvége!

kissg 4762 napja
kissg képe

Gratulálok szép eredmények! De orfű szerintem 17.-én lesz. Kemény pálya, de élvezetes.

2012-09 hó (1 bejegyzés)
2010-07 hó (1 bejegyzés)
2010-06 hó (2 bejegyzés)
2010-05 hó (6 bejegyzés)
2010-04 hó (18 bejegyzés)