Futkorászás a fődemen

Kinizsi 100

yoyo | 2011-05-30 15:13:27 | 18 hozzászólás

Már nem is emlékszem,hogy mikor,és kinek ,de talán farkasnak említettem,hogy tervezem a K100at ,majd jöttek a telefonok,hogy ,de akkor menjünk együtt ,hát így történt ,hogy  újra összeverődött a már megszokott csapat Béla farkas Bökiés én  .  A fiúk viszont  úgy gondolták,hogy nem neveznek,csak úgy lefutják ,és 6 kor indulnak,mer akkor világosban beérnek,,

Igen ám ,de cillagommal   nem számoltak ,aki mindenképp akart nevezni ,mert kell neki a 4. kitűző is ,ami pont ugyan olyan mint a többi három :)

Szóval  rábeszéltem őket a nevezésre,bár az orvosival voltak gondok mert Béla nem akart Csömörre kimenni,farkas  meg az évesét bekérni nem akarta ,,Így  Böki szerezte be,és postázta el  mindhárom orvosit ,igen ám ,de  ugyan az az orvos írta,ugyan azzal a tollal, cak,hogy Böki Debrecenben ,farkas Bükkaranyoson ,Béla meg BP lakik.. ezér lapítottam is a nevezésnél,de ügyesen  összekevertem a  lapokat  . A szokásos savazás már előtte nap pénteken  elkezdődött,mivel mindhárman  itt aludtak nálam . ki párnával ki anélkül ki meg macival .

Szóval kezdődött a fejlámpával,hogy az minek,mer világosban beérünk aztán,mikor mondtam,hogy nem indulhatunk korán mert a pontok zárva lesznek ,ők is belátták . A másik  a milyen idő is  lesz szombaton  ? sorra néztük az előrejelzést a neten ,én pedig  felolvastam hangosan . Amelyik  sz@r időt írt,farkas leállítot azonnal, keressek gyorsan másikat :) végül a metnetet találtuk megfelelőnek ,ott nem igértek nagy zuhit,és igaz is lett .   Gabi kivitt minket a rajtba,Blut is összeszedtük,mert hogy időközben ő is  írt nekem ,és csatlakozott a csapathoz,,Kérdezte,hogy hol fogunk majd megállni enni,mert ő sokat eszik.. Mondtuk,hogy menet közbe kell zabálni,,ilyesmiért nem állunk meg :P

Az inditást  egy pár perces sorállással letudtuk  . Bozóttal is taliztunk nem sokkal mögöttünk állt,ki is nevette a toalettemet,miszerint ez nem én lehetek :) Rengetegen voltak előttünk  ,de frissen kipihentem bebalzsamozva,még volt erőnk előzgetni.  Mire 5 kilit megtettünk Blu megevett 3 szendvicset,és vagy 1 l vizet,nem hittük  el  ..,bakker tavaly dildivel harcoltam,mer nem zabált  blu meg az ellentéte, Hát nem főznék rád cillagom,mer kiennél a pénztárcámból :)

Az emelkedőt tempós gyaloglással,a lejtőket kímélő futással terveztük,,mivel a térdemet kíméltem elég érdekes mozgással haladtam,,amolyan ugrálókötelezős,navigálós .amit jól kiröhögtek a nyomorultak,de főleg böki :)megállj bitang cak érjünk a paprikás krumpli fejezethez  :P

A pilisi szerpentint kb 20. km ét  már mi is falatozással töltöttük ,kellemes gyaloglással természetesen blu is evett addigra már talán az 5.szendvicset .

A Pilis tetőn már párafelhőben mentünk ...

bár nem volt kilátás ,de ez a ködös erdő még inkább tetszett nekem, amit gyorsan megörökítettem

. A távolban dörgött ,és esett is.

A gerincet végig megkocogtuk,és leértünk a Pilis-nyeregbe 26,4km ahol átvettem a zoknimat,mert ami rajtam volt  40 denes piros  harisnya  visszahajtva , (amúgy jól bevált a T100on is ) abban  a vizes úttól csúszkált a lábam,mert hogy eddigre már kaptunk egy kis friss záport is. Eddigre a  hátizsákom kiidegelt,és azon gondolkodtam,hogy Gabit berendelem Kesztölcre hozza el az övtáskámat,mert ezzel én nem tudok végig menni..  Aztán hagytam,inkább húztem rajta,hogy ne lengjen annyira  oldalra . De akkor meg szorított,és a végére elég szép minta lett az oldalamon .

Farkas és Béla előre mentek,Blu evett,és vizet vett , böki telefonált ,majd siettünk a többiek után .

Az a zúzott köves út valami brutál volt lefelé,,aztán farkas mondta ,hogy Andikáék várnak Kesztölcön ,ez jó érzés volt,és siettünk is :)

Kesztölc 33km csendesen esik,távolban dörög ,Andikáéknál szörpel feltankolunk  Ircsikét is megcsodáljuk,és bár tudjuk,hogy rossz az idő ,de olyan jó lenne ha máshol is felbukkannának .

Dorogot elcsesztük nagyon,és  a kéken plussz 1 kilit rádobtunk,mert mentünk valaki után. Az a kevés ember is aki előttünk ment ,pont rossz felé ment,szerencsére volt nála gps és benavigált Dorogra különben valami rettenet hegyet akartunk megmászni .  Hétvégi telkek mellett haladtunk el,ahol kutyák ugattak és szaladtak végig a kerítés mellett .Béla ezt  jól kihasználta ,és az élethű kutyaugatásával jól elkapta a lábamszárát.  Ezt már máskor is megcsinálta ,és mindig be jött neki,mer engem szajnosz nagyon könnyen lehet ilyesztgetni ,  ..

Szóval kiértünk Dorogra

Ekkor ért utól larzen és Ákibá ,de nem tudtunk elfutni előlük hiába mondta farkas,hogy szaladjunk ..,

Dorogon bolt,és pékség egymást követte, csendesen esett itt is,üditő látvány lehettünk a  pékségben ahol 180 ft  ért akkor meggyes levelest vettem,amivel már  már verekedni  lehetett volna ..Cúnyán elbántam vele a műúton  felfele gyalogolva  ,,szinte majdnem az erdő szélén fogyott el akkora volt. Mindenki vett valamit  természetesen Blu is :)

A Gete felé már kissé ragadós volt az út, gondoltam egy technikai szünet belefér,nem is tudom,hogy került farkashoz a hátizsákom , ,,lényeg,hogy felcsapta a hátára,és a Gete tetőig felvitte nekem, pedig istibizti igyekeztem utána kocogni ,de amint felfutottam rájuk ritmust váltottak Bélával amit az én keringésem már nem tolerált .magyarul kifulladtál cillagom ennyi …Tovább is akarta vinni ,mert az ő hátizsákjára  felfeküdt, szépen és nem lifegett ,,de ezt én nem hagytam ..Amúgy  egész nagy zápor lehetett,mire felértünk a Getére  42,8km az összes bokrot víztelenítettük ,majd fent a tetőn ,vagy tíz motoros láttunk

Óriási hangzavarral berregtették a motort ,úgy láttam a rendezők szóltak is nekik,mert elindultak lefelé az ösvényen ahol már jócskán jöttek felfelé a túrázók. Elképesztő !! valaki  még le is videózta őket. A Getéről a lejövetet mindig utáltam farkas Béla és Böki eltünteka párás erdőben , mint gorilla a ködben lefele,Bluval óvatosan leértünk,még a vörösköves vízmosás is szívta a vérünket. Majd a kék + on elkeztük a rövid,mászást a szép búzamező felé amit farkassal végig simiztünk annyira puha volt. Csak farkassal lehet az ilyen látványt értékelni .  Bluval csináltattunk is képet magunkról.

A háttérben a Hegyes-kő

Az eső lába nagyon lógott ismét,és a Hegyes-kő gyönyörű gerincén el is kapott egy komolyabb zápor  minket,és .Dildi is pont ekkor hívott hogy gondol ránk .. Béláék egy nagypistával kerültek le Hegyeskőről ,mer mindig rohan előre , De ezek után mögénk került így nem láttuk mekkorát esett,csak azt ahogy kinézett ,a seggétől a hónaljáig sárcsinbókos lett,majd nem sokkal utána még 1x elesett.

A műútra kiérve egy mocskos pocsolya remek mosakodóhely volt számára,miközben 500m re ott volt a kút :)

Tokodi pincéknél 48,7km  most nem volt nagy nyüzsgés páran voltunk még csak ott,a padok is vizesek voltak ,de már nem esett  1 zsíroskenyér lecsúszott uborkával,farkasra néztem és kiolvastam a szeméből ,hogy menjünk ,útközbe is ehetünk ,mert az elején is megmondtam,Blunak,hogy cak gyalogolva lehet enni :P  mentünk  hát fáztunk is vizesek voltunk ,a kenyér is elkopott a kezünkből.,elindultunk felfelé a szűk vizes ösvényen ,ami igen meredek volt a Kőszikla felé ,és jókora karavánt húztunk magunk után,de senki nem akart beelőzni hiába ajánlgattam ..

A hegyen átvágva kiértünk Mogyorósbányára 51,7km  ahol kiadós eső lehetett a pocsolyákból itélve. Ezt nem mi kaptuk meg szerencsére. A ponton hamar végeztünk ,majd a meredek utcán én kocogva indultam a fiúk után,és  mikor már rájuk futottam akkor,beszóltam,hogy sziasztok   futó további  jó utat nektek ,.na innentől kezdve ez ment végig aki előzte a másikat akkor ment a savazás,,farkas néha még pályaaaa is kiáltotta, ezzel jól elszórakoztattuk egymást végig,sőtt még néha ha ráfutottunk a másikra egy kicsit „nagyobb” tempóval megkérdeztük minden rendben  ? utat tudod ? stb  jó vót na .. később már olyan poénok is előkerültek,hogy bezzeg ha nem kellett volna a  nevezés akkor már világosba is beérnénk .

Béla  saras gatyájáról már nem is beszélve ,mert pont úgy nézett ki mint aki összeszarta magát. Tehát szaribaba csinibaba tik tak cukrik brumm brumm :)

Még mindig az erdőbe kaptatunk felfelé Mogyibányát elhagyva ,mikor újra szitálni kezd az eső,,a meredek ösvényen hamar túljutunk,és felérünk Öreg.köre ..Beszarás,hogy erre minden hegynek  kő neve van  :)

Öreg-kőn  egy  hatalmas kondér paprikás krumplit fedezek fel az esőházban ,ég a tábortűz melegednek ,és várják az ismerőseiket nekik főzték ,,Hűű mekkora adag paprikás krumpli jegyzem meg csodálkozva . A  hölgyek mondják,hogy nagyon szivesen adnak belőle ,Erre én…köszi szépen aranyos vagy ,de nem vagyunk éhesek . Közben a tűzhöz invitáltak szárítkozni ..a fiúk meg mind körbe állták.Na neeeem hát  erre ninc idő,még hogy szárítkozni,,,Farkas utoljára még mélyeket szippant a finom füstből majd elhagyják a helyszint mert én már rég elindultam lefelé…Szia futóóók kiálltással befognak,majd jól „kiosztanak” ,hogy bizony ők  zabáltak volna a finom  paprikás krumpliból :)

És mi az,hogy nem vagyunk éhesek ?  ,mikor ők azok ? főleg Blu …  pedig csorgott a nyáluk érte,cak már nem mertek kérni,mert én lerendeztem,hogy nem köll .. Mire én ,,mit akartok  azzal a hideg krumplival hiszen fagyosra volt dermedve a teteje láttam  ,,Nem igaz  !  még  gőzölgött is,,még,hogy gőzölgött hiszen az egész erdő gőzben állt a párától ,,de rotyogott is ,mer akkor vették le a tűzről , Na ezzel a paprikás krumpli storival  végig szekáltak egészen a célig.de talán egy életre ,úgyhogy cillagaim jövőre majd paprikás krumpli parti lesz előző nap ,,jó lesz ?

Péliföldszentkereszten vizet vettünk a forrásból ,majd a műútra kiérve elővettem a kolbászt nesze nektek paprikás krumpli ,a hátizsákomat előre forditottam és a tetején megteritettem magamnak,,farkasnak ez nagyon tetszet és lefényképezett . Igazán jó kép lett farkasom  :))

Megyünk felfelé a dűlőn visszanézve elén tárulnak az elhagyott hegyeink .Beértünk az erdőbe ,sötét meredek kaptatón megyünk felfelé fanyar vizes falevél illat árad. Lupusékat is utól érjük,a túrán többször is kerülgettük egymást. Aztán leérünk a Bikavölgybe  ahol csak keresztül robogunk nem állunk meg az itatónál . Ismét felfelé vesszük az irányt ,a kezdetben szűk majd széles dózer úton , A  távvezeték alatt már ember magasságú a csalán , meredek ösvényen megyünk felfelé lupusékat megint utól értük,, néhány málnaszemet is találok ,aztán a visszaforditó útkanyar után  Vaskapu jön , megkocogjuk a füves felfelét farkassal,a többiek lemaradnak :PPP De később visszaelőznek ,és  jó utat kivánnak majd  újra gyalogolni kezdenek:P  Elviccelődtünk sokat ezen a hosszúra nyúlt délutánon.  Pusztamarótra kicsit lendületesebben értünk le. 65,5km

A falut csak a szélén érintjük ,máris az erdőben vagyunk újra ,farkassal megyünk elől ,böki Béla jön mögöttünk Blut viszont  nem látjuk, gondoljuk majd utól ér talán eszik…Beértünk a szép Gerecse oldalra  ahol rögtön meg csap a medvehagyma illata  ,vizes minden talán nemrég volt egy zápor is  . Hátra hátra tekintek,de Blu nem jön még  ,addig szedek egy kis medvehagymát hátha felzárkózik. Béla elteszi nekem a zsákmányt egy  zacsiba ,és megyünk tovább felfelé a kövek közt. Milyen szép lenne itt egy délutáni napsütés ahogy besüt a hegyoldalra ,de most ez nem jár nekünk alaposan lehült a levegő ,szinte  a leheletünk is látszik ,de mondjuk az ujjatlan toppban sem fázok . Most lupusék érnek utól ,kérdem látták-e blut ,de nem tudják ki ő,,többen is vannak mögöttünk ..Együtt végig hullámozunk a párafelhős erdőben sokáig ,blu nem jön ácsorogni nem akarunk ,majd Bányahegyen bevárjuk, ott úgyis öltözünk majd. Bányahegyet már nagyon vártuk  már mindenki érez ezt azt a testében 72,6km  .  Már előre lebeszéltük ha felérünk veszünk gulyást,elég lesz farkassal kettőnknek egy adag, Béla is vesz,de csak egy  felet mer bökinek nem kell.. két féle gulyás van babos,és krumplis  tele hússal.én krumplisat kérek ,de utóbb kiderül farkasnak inkább a babos köllött volna ,,,persze most nem köll a krumpli mer van . Öregkőn meg köllött  volna ? :)

Blut próbáltam hívni merre tart felfele,de nem értem el.. A gulyást hamar megettük marhahúsból volt amit farkas nem szeret ,ezért én ettem meg az összeset tele volt hússal ! ,bár elég forró volt,de kettem kavartuk,. Később már Bökinek is csorgott a nyála a gulyásra meg is szántuk egy húskockával,, J Igazából nem tudtuk mi legyen blu val mert

az igazoló lapja nálunk volt, ez a társaság mindig így fut  ,1 embernél van az összes ,és valaki kiveszi a hátizsákból és visszateszi . 20perc után már nagyon fáztunk hiába vettük fel a hosszú ujjú felsőt . újra hívtam blut ,merre van,mi legyen  tovább ?  Nem értem el,végül úgy döntöttünk  nem vacogunk tovább ,ott hagyjuk az igazoló lapját a pontőrnél, Minden adatot hátiszák színe, és méret,ruha szin ,rövid nadrág ,magasság stb,még azt is elmondtam,hogy a hátizsákja a nyakáig van húzva.  Mondtam a nőnek,hogy bármikor ide érhet,,figyelje .  Elindultunk lefelé alig kezdtük meg a kocogást,én úgy éreztem ,hogy le kéne feküdnöm az avarba  ,,még az sem érdekelt hogy csupa víz volt minden .Talán a szorosra húzott hátizsák nyomta a gulyást fel a torkomig,de olyan gyenge voltam mint az őszi légy.Bár igaz ami igaz az össze húst én ettem meg . Aztán egy tiz perc után minden jó lett ,és újra lett erőm . Aztán jöttek a létrás mászások négy  is rövid időn belül,,majd  a szép  bokor  alagúton kocogtunk tovább  amit annyira szeretek . Már csak 2 létra  volt mikor az utolsó előtti fokról lecsúszott a lábam,és beestem a két fok közé combközéppel a lábam be a létra fokába,de nem fájt semmi,kivéve a mellkasomat amire keményen ráestem ,most az egyik oldal kicsit  nagyobb lett . Bár ez a testrészem sem jó hogy megütödött,de örülök,hogy a lábamat nem ütöttem meg jobban. Vértestolnai műúton átrobogtunk farkassal,aztán én előre mentem ,és a fiúk azt találták,ki hogy majd elbújnak,és lesnek,hogy keresem- e őket.De ez nem jött össze a cillagaimnak ,mer én abba voltam,hogy pisilni mentek .

Ez a kék nagyon jó kis rész volt ,hullámozva mentünk a szép erdőben ,majd egy hoszzú lejtő után leértünk Koldússzállásra 83,7km  ,ahol meglepetésünkre zöldség levest főztek,. Böki ragasztotta a sarkát,mert vízhólyagja lett  , és  engem is meginvitált egy cipő szemetelésre maga mellé. itt eltöltöttünk néhány percet a levessel,majd kértem még 1 adagot,de azzal már sétáltunk mert olyan forró volt.

Blu  legközelebb Koldússzállásnál   tudott felhívni, viszont addigra mi már elhagytuk a pontot .Nem volt messze tőlünk pár perce jöttünk el a háztól rengeteg időt hozott rajtunk hiszen 20 p cel  később ért fel Bányahegyre mint mi . Mivel az ellenörző  lapja ott maradt a ponton ,mondtam neki,hogy meg lesz az adat,hogy ott járt ,ott a vadászháznál meg pecsételtessen az itinerre,és siessen utánunk . Mivel kicsit lemaradtam a telefon miatt ,gyorsan előre szaladtam farkaséknak elmondani,hogy mik a hírek blu jön utánunk .  . A sárgán kapcsoltunk lámpát olyan félúton ,sokáig még sötétben botorkáltunk ,de aztán már korom sötét lett . Féltem,hogy blu elvéti a kacifántos sárgát, gondoltam felhívom,hogy figyeljen ,,,de megint csak nem tudtam elérni csöngött aztán sípolt. Gondoltuk,hogy biztos lesznek körülötte,hiszen előttünk mögöttünk is jöttek,ha nem is sokan ,de azért voltak páran ..

A sárga hosszú és hideg szeles volt én még mindig ujjatlan toppban voltam szinte végig ,mert közben levettem a hosszút is. ,végre felértünk a Baji vadászházhoz , megettünk egy egy müzlit az utolsó 7km re ami végig lefelé vezet, eleinte homokos,majd nagy kövek közt egy szurdokmeder oldalán. Már tényleg csak pár kili volt mikor azt mondtam na elég volt  nem bírom a drótkefe zoknit , úgy éreztem,hogy millió vírhólyag van a talpamon ,most  leveszem ,és visszaveszem a másikat,leültem a köre,farkas aszonta neee nézd meg a talpadat ,,,de megnéztem és nem volt vízhólyagom,de már határeset volt .. felvettem a nejlonzoknit,rá a drótkeféset,és mindjárt tudtunk is jobban menni.   Bajon elhagytuk a templomot,de nem volt egyértelmű,hogy merre tovább, egyenesen vagy kanyarodni kell,elő az itinert ,de oda jött egy helyi fiú ,és segített,közben meg lupusék is utól értek,és mondta,hogy ő tudja merre tovább,mégis eltévedtünk cillagom :PP

Na nem sokat szerencsére ,mert lupus leállított egy autót,és autána már irányban voltunk a főút felé,,azé ezt kiszalagozhatták volna. A célba az összes tartalékunkat összeszedtük Bökivel egymás kezét megfogtuk és úgy futottunk ,nyújtottam hátra a többieknek is ,de nem érték el a kezemet :)  Beértünk  15:45 el,és nagyon örültünk mert nekem ez hatalmas PB ,és megvan a 4.ugyanolyan kitűzőm is :P

Ezután boldog Ölelkezés gratulálás lupuséknak is,aztán átsétáltunk a gulyást megenni addigra Gabi is értünk jött.  Bár Béla egyenlőre  tiltakozik, de november  19.-én   megcsináljuk, immár visszafelé  az ISZINIK et ,,és igérem paprikás krumlit főzök a banditáknak  Nyelvöltés

zoncsi 4713 napja
zoncsi képe

Mindig olyan jól írsz!! Teljesen feldobtad a munkanapomat! :)

pátyalso 4713 napja
pátyalso képe

Azt hogyan köll ugrókötelezés közben tájékozódni?:))

Amúgy ezek a bizbaszok a képen jelvények és nem kitűzők:P

Nagy -nagy gratula,és az ISZINIKRE én is becsatlakoznék!!!!

Mamba 4713 napja
Mamba képe

A hangulat teljesen átjött. :o)) Az ISZINIKET én is erősen tervezem. Úgyanis ,,Mamba visszavág" :o)) És nem az elemlámpával! :DD Na de ez hosszú történet. :o)) Gratulálok Yoyo! :o) Az utalás miatt írtunk a mocsaras lengyel testvéreinknek. Reméljük, hogy minden rendben lesz.

Böki 4713 napja
Böki képe

Jó volt cillagom, ügyes voltál, de az a parikás krumpli...., azt nem felejtem el neked! :o)

Köszi Zoncsi !

Zolinak meg mit is írhatnék ennyi kedvesség után  :PP ,,főleg,hogy azt írta esemesbe,hogy még  tigrisz isz gratulál,,hát persze,hogy catlakozhat :)

Tudod mamba az ISZI 50 et már megcsináltam pár éve ,,egész más visszafelé,,ezt most ki kell használni,hogy megrendezik  újra ,akármilyen idő is lesz :))

Bökikém nem csalódtam benned... ugye ISZINIK előtt is akarsz itt alaudni ? :PPP  :)))

lámpás 4713 napja
lámpás képe

Gratula! Nagyot mentetek!Ez nekem már az elérhetetlen kategória.

(Böki drága, eme paprikáskrumpli-sztori után ne merj mégegyszer beszólni azért h mennyit eszek futás előtt :-) )

gyaloggalopp 4713 napja
gyaloggalopp képe

Én csak annyit mondok - Bökihez csatlakozva -, hogy PAP_RI_KÁS_KRUMP_LI! :-D

De jól behúztuk a belünket a végén, már nagyon hiányzott az effajta kiruccanás. Az Isziniket muszáj lesz, még ha most tiltakozom is. Üdv: szaribaba. :)

Bozót 4713 napja
Bozót képe

Najóvan, te írtál azokról a helyekről amikről én nem :P  A paprikás krumplit mi se kértük, először simán azt hittem feltételes pont :) A kolbászos kép meg egyszerűen ütős! Gratu!

dildi 4713 napja
dildi képe

Hát Cillagom, cillagosz ötöszt kapsz a teljesítésért és külön cillagokat a beszámolóért!! Nagyon jó volt olvasni, szinte újra éltem a tavalyi közös utunkat:))

"Tehát szaribaba csinibaba tik tak cukrik brumm brumm :)" ez nagyon teccik, dinka-banda:))))))) Hiába no, jó kis csapat vagytok együtt, és nagyon örülök a hatalmas PB-dnek, ez már járt Neked!!!  A kolbászos képedet pedig lefényképeztem a telcsimmel és minden futásnál azt fogom nézegetni, hogy tudjam, hogy esznek a nagyok!!!!!

Gandi 4713 napja
Gandi képe

Gratulálok cillagom! Jót vidultam - mint mindig a beszámolóidon :-)

tekla8a 4713 napja
tekla8a képe

Nagyon-nagyon jó beszámoló!

Veletek én is végigértem.

(Egyszer nekiindultam, de sötétben nem ment a vége. Estem, keltem, estem, keltem...)

gergő 4713 napja
gergő képe

yoyóóóka, minden két hétben egy százas!!!?? Te nem vagy százas? ;) Gratla nektek, remek jót mentetek, a beszámoló pedig sokás szerint dobogós..

MOndjuk a fényképezőgép objektívet letörölgethetted volna, kicist homályosak a képek ;)

yoyo képe

Na persze mindenki csak a paprikás krumplin lovagol :)  Az,hogy Béla "megharapott" Dorogon  az nem számít :)))

Köszi lámpás ,mindíg a kissebb falattal kell kezdeni ,és van 40es táv is ;)

Béla Béla pedig,hogy tiltakozott ,már már hisztizett ,hogy az ISZINIKET aztán nem ...Hát De :)) Örülök ,hogy már most eldöntötted ,jó lesz  együtt  szaribabáskodni :))

Andika ,jó volt a tali Kesztölcön, kár,hogy tovább már nem jöttetek,de hát az idő,meg Ircsike ,,kösy

tekla8a !  neked is köszi ,hát világosban kell beérni  ha sötétben nem megy :))P

Gergőkém  köszi a dobogós helyet ;) Ez csak egy túra volt nem futóverseny :P  hát ja... azé lett ilyen homályos mer a telefonon nincs objektív :PP

sultan albertovics 4713 napja
sultan albertovics képe

Hát nem rossz, de tényleg pilikét közel volt a két százas egymáshoz..Túra ?, terepfutás? Annyi a külömbség, hogy túra alatt futunk is néha, terepfutás alatt néha gyaloglunk is.

Akkor is a két százas az két százas, jövőre ne legyen ilyen hosszú szünet köztük.

Gratu...gratu..la-la-la

Blue 4713 napja
Blue képe

Medvéknek szóló jó tanács! :)

Yoyooka csapatát simán meg lehet enni mert csak a hátsó embert kell mindig elkapni azt meg úgysem veszik észre soha,vagy mire észreveszik addigra már az első futó is el van kapva. :)

Tudom mert van tapasztalatom! :)

Gratula Csillagom,szép menet volt és 50 kiliig együtt mentünk. :)

TZ ! Azé a 2 hét szünet  maradjon meg ;)  köszi köszi

ááá Bluu bandita :))))

Milyen 50 kili TE?  Pusztamarót 65 nél volt,,a Gerecse előtt :P Vagy te már 50nél elvesztetted a fonalat ? :))) Remélem gulyást kaptál a célban  ,mer volt 1+ jegyünk ,és Béla eldugta  egy kancsó alá neked ,de nem tudtunk hívni,hogy melyik alatt van :))

sultan albertovics 4712 napja
sultan albertovics képe

Kell neked két hét szünet, minek csak lepunnyadsz...

Tündüs 4712 napja
Tündüs képe

Gratulálok, igen jó volt olvasni!