Futkorászás a fődemen

2x2 néha öt üt  !

yoyo | 2011-02-27 15:31:38 | 15 hozzászólás

Üdvözlöm a kedves olvasót a 2x2 néha öt  ,téli extrém teljesítmény túrán

Ha ez a túra nem a Zemplénben van ,valószínű nem jövök  el .Egész télen hiányérzetem volt egy kemény havas túrára ,és ha ez a Zemplénben van akkor ide jönnöm kell. Aztán a következő héten töröltem az egészet ,túl nagy falatnak tünt ez a 110km  na és a  4000m szint ... Ritkán van olyan ,hogy hétvégén ráérek ,de most pont úgy alakult,hogy szabad hétvégém volt ,Gabi is hagyta,hogy menjek,mi kell még . . Aztán a Kitörésen  találkoztam Danival futtában ,és menet közben rákérdeztem,a  2x2 re  ? Jövök mondta ,és Te ? én még  nem biztos  válaszoltam ,és  kocogtam tovább .

yoyokaaa gyereee  hallatszott a hangja az éjszakában , miután tovább futottam a síház felé ..

Az utazás :

Danival a keletiben találkoztam ,én már a vonaton ültem ,de egy hátizsákkal fogtam neki a helyet .. A 4 óra 10 perces dögunalomutat a  térképnézegetéssel töltöttük ,és jókat nevettünk,,, a völgy ,a  rét ,és a  hegy neveken..Terveztünk magunknak egy túrát ,ami a  Csöcs-rétről a   Koplaló –árokba ,onnan pedig a  Meleg-oldal és a Régi-strandon keresztül, felmegy a Bajusz –dűlőre:)

Aztán leszálltunk Sátoraljaújhelyen ,és 2,4 kilt mentünk  felfelé a villáig ,a jó nagy hátizsákkal,mert hogy vaddino azt írta vigyünk meleg ruhát mert hideg lesz .

Danival azt is beszéltem,hogy én nem fogom vele bírni ,az erős  gyalog  tempója miatt ,erre ő …, hát majd kocogsz mellettem ..100 + km vazze ?  Aztán felértünk a villához,és elfoglaltuk a szobánkat,mert,hogy hiába cipeltem ám  a hálózsákot,meg a matracot,ágyban alszunk ma este .A copfos úgy begyújtott nekünk ,hogy  a cserépkályha világított ,na jó kicsit túlzok,de legalább 25 fok volt ..kicsit még beszélgettünk előkerült István pálinkája ,én csak  1 kortyot ittam,az is égetet. Elfogyott néhány ü sör is ,én azt sem kértem,tartottam ám ettől a túrától nagyon ,semmit nem akartam elcseszni ,még teát sem kértem,mert ,hogy  vizhajtó . Igazság szerint nekem már 10 kor  nagyon villanyótás volt a fejemben, nem birom én az éccakát J) ,bedugtam a fülemet a füldugóval,és isteni jót alaudtam ,csak reggel ébredtem fel,pedig a többiek,még vagy éjfélig  kint voltak öblögetni ,de én semmit nem hallottam ebből . Úgy aludtam el hogy a rövidtáv járt a fejemben ,de Dani lebeszélt reggel,hogy ne próbáljam meg ,a hosszúra kell jönnöm és kész  .

Reggel aztán a legnagyobb gondot az okozta,hogy mennyi zabálni valót vigyek,mert ellátás ugye nem lesz ,na és mennyi ruhát ?

Na ezt most csak azért írom ide,hogy ha máskor is megyek ilyesmire akkor tudjam..

1 pár kolbász ,1 lekváros levél,2 banán , 3 dupla szelet kenyér,(sok !elég 1)  4gyümi  szelet , 20dkg tarja kenyér nélkül , 1l víz első mentben ,később újratöltve .. egyedül a két dupla kenyeret nem ettem meg !

Ruházat!

Áldom az eszemet,hogy beraktam az esődzsekit ,nélküle megfagytam volna az É Zöldön éccaka ,és a polár felsőt is jó, hogy vittem ..

Miután egymás hátizsákját emelgettük kiderült,hogy mindenkié egyformán kva nehéz ,és jó lesz ha  indulunk . A  hosszúra 9 en, a rövidre 11 en jelentkeztek  .Pontban 10 kor  kezdetét vette a zempléni őrület,hogy egészen vasárnap reggelig kitartson .

Magas-hegy 514m

Örültem neki,mert ezt legalább tudtam,bár fogalmam sem volt,hogy hogy lesz ezután,mert Daniék úgy lehagytak gyalog mint a szél. Micináljak micináljak szedtem a lábaimat ahogy tudtam .. Esett a havas eső,és erős szél fújt .hmm jól kezdődik ..A  p3 szögön lefelé jöttünk a Kazinczyn ,és szidtuk,,na most felfelé sem könnyű  ám a jeges hóban.. Mire felértem Daniék már jöttek lefelé,előttem Brigi,és István ért,fel,de már ők is jöttek  . Felmentem én is a toronyba ,oda volt kiirva,hogy Reszelt –bérc a következő hegy , Még most is látom magamon azt a  rémületet,hogy  akkor  most merre is keressem a térképen ?  Itt tudatosult bennem,hogy magamra leszek utalva , korosztályos vagyok én már ilyesmihez ,ráadásul  nem a budai hegységben,hanem egy nagy rengetegben vagyok.

Reszelt –bérc 709m

Siettem lefele ,mert zizegett  az egész kilátó a szélben. Fentről láttam ,hogy Daniék a sípályán mennek  ,Brigiék másfelé…

Istenem most hány felé szakadjak,ki után menjek ?  Végül Brigi és István után iramodtam ,akik toronyiránt mentek lefelé a hegyről. Akkora hivatalos kispista ,hogy ihaj,éppen  Daniék előtt értünk ki  a Zöldre . aztán még 1 levágás a zöldön Brigi és én is estünk , majd kiértünk Rudabányácskára ,itt egy pici aszfalt,majd be az erdőbe,és Daniékat már nem is láttuk . Brigi és István nagyon erős gyalogosok, én nem tudok  ilyen tempót menni, biztos lehet fejleszteni ,de nekem nem kényelmes ,,így  kénytelen voltam kocogni néha ,ha nem akartam lemaradni . Az volt a terv,hogy követem őket,mint gyilkos az áldozatát  :) ,és lesz ami lesz alapon, látótávolságon belül legyenek .

Nem lett megbeszélve semmi ,hogy kivel megyek,,egyszerűen követtem őket és kész ,

Az biztos ,hogy a kéken sokat mentünk , Daniék felvágtak egy meredeken mi pedig tovább  a kéken ,ahol két őz futott éppen előttünk .. Cseréptó-nyeregbe értünk  ,ahol rögtön előkotortam  a második .banánomat .Itt  találkoztunk  Álmos, Bálint Dani,és Gabi négyesével ,, Álmos épp akkor cincálta szét a táskáját ,és kérdezte,hogy van e bizti tűm, Sajna nem volt illetve a kamáslimom igen ,de az nekem is kellett Álmoska .

A kéken mentünk tovább lefelé egy völgyszerű árok mentén. .Elég sok kidőlt fa volt errefelé . Aztán a Völgyből egy jobb minőségű útra értünk ,ahol hullámozva mentünk lefelé ,egy meredek falú  patakparton. Víz csörgedezett benne,és egy nagyon szép jeges zuhatagban bukott át. Végre leértünk Vágáshutára ahol Daniék utól értek,épp  egy buszmegállóban voltunk  térképet nézegetni . Tovább innen Nagyhutára  . Itt  egy minőségi  kispistát tudtunk csinálni,mert a térképen látszik ,hogy a házak közt van egy üres telek,és ha ott felvágunk a hegyoldalba ,akkor a gerincen lesz egy ösvény . Így is tettünk meg lett az üres telek,mi meg egy nagy darabot levágtunk. Tapostuk a fekete negrót minden felé ,azt sem tudtam hová lépjek a vadak által megtrágyázott hegyoldalban..  . Aztán a Császár-völgy felett elsietve valahogy árkon bokron leértünk egy útra ahol nagy fakitermelés folyt.  A favágóktól  segítségét kértük ,hogy merre is menjünk tovább,illetőleg,csak egy megerősítés kellet,hogy jó úton járunk ..a vicc az volt,hogy azt mondta a favágó fiú,hogy az az út amit mi keresünk  elég messze van ..mondtuk neki,hogy nem lesz  probléma :)

Így történ,hogy egy olyan csodálatos helyre a Kemence patak völgybe érkeztünk,vagyis   a Kőkapuhoz  . Egy befagyott Tó felett , balról a sziklaszírten egy vadászkastély áll ,

jobbról pedig egy mohás sziklafal emelkedik ki a patak felett ,és egy barlang bejárata is látszik. Nagyon örülünk ,hogy itt kötöttünk ki,mert gyönyörű hely,de egy teremtett lélekkel sem találkoztunk

Azt tervezetük,hogy átvágunk valahogy a hegyen ,nem kerüljük meg, felmegyünk toronyiránt

Aztán a levágások levágása egy sötét fenyőerdőbe vitt,kidőlt fákon keresztül mentünk lefelé egy völgynek . Majd miután nagyon meredek lett megálltunk ,és terveztük,hogy merről is menjünk ,,itt láttam meg  a medvét a fák közt leselkedni .

Természetesen senki nem ijedt meg tőle, mivel fából volt :)

Az a kis erdei faház nem tudom hol van ,sehol nem találom a térképen ,de talán ez volt a csapontos ház,,de ha nem akkor sem lövőm főbe magamat :)

A házat elhagyva ,egy völgymederben mentünk felfelé igen sokat. Aztán szinte szemmagasságban a hegyoldalon 7 muflon sétálgatott. Megálltunk néztük őket ,észrevettek ők is ,de nem szaladtak el,Olyan szépek voltak ,és nagyon beleolvadtak a környezetbe . Aztán eltüntek mivel egyre feljebb mentünk a hegyoldalban. .. Kisváratatva egy  erdészeti autó hangját hallottuk a magasból  ,és pont akkor értünk fel a völgyből mikor odaért az autó,egy pillanatra megállt,de nem kérdezett… szerintem elég volt ránk nézni a szakadó hóban ,és gázt adott  :)

Aztán végre kiértünk egy jelölt útra a zöldre  ,már nagyon szerettük volna megtalálni a Reszelt –bércet főleg még világosban . A Z 3 szög  leágazás majdnem felhúzott minket a Hemzső-bércre,mert hogy a térkép szerint nekünk a Z3 kéne menni ,,de az meg a Hemzsőre visz ..Nem adtuk könnyen ,inkább tovább mentünk ,és úgy 500 m múlva volt még egy  Z 3 szög .De már erősen sötétedett,szinte az utolsó pillanatban értünk oda világosban.  Közel 6 óra kellett hogy a második hegyre felérjünk ..Vinatti félpucéran várt minket miközben úgy fújt a szél,hogy majd el vitt.akkortályt ért fel ,,,mondta ,hogy Daniék 20 p mentek el kb,és váltó ruhát vesz,mert ez a hegy nagyon megizzasztotta. Töltött nekem egy kis vizet ,meg néhány szem mogyorót is ettünk ,a narancs ugyan csábító volt,de senki nem akarta  megpucolni,,így is szétfagytunk teljesen mire a Szurok-hegyet betájoltuk ,,mert hogy megyünk a

Szurok hegyre 645m  ami a térkép felső végében van ..

Szurok-hegy Szurok-hegy de csodááás.szinte éreztük,hogy kapunk az északi zöldből,

A hegyet már sötétben hagytuk el ,fejlámpát bekapcsoltuk,és torony irányt levágtunk a zöldre.. Azért lámpafénynél már jobban kellett figyelni a sok kidőlt fákat átlépni , Lefelé a zöldön Telkibánya felé hagytuk el az erdőt .útközben találkoztunk  a katona sráccal aki sajnos feladta a hegytetőn ..

Telkibányára kiérve szerettünk volna átvágni torony iránt ,,igen ám de az út elfogyott lefelé,és egy kiserdő félébe vezetett minket,a kiserdőből kiérve viszont már nem tudtunk tovább menni ,mert kerítés volt minden oldalról, csak onnan nem ahol lejöttünk :)

Nincs más hátra mászni kell bizony ,de olyan ingatag volt a drót,hogy nem tartott meg,..Brigi talált egy farönköt amire rátudtunk állni ,és a drótot meghajlítva átléptünk rajta ,,szerencsére a másik oldalon meg egy kidőlt fa volt,és arra tudtunk lépni..

Mivel a kutyák ugattak ,csaholtak futni kezdtünk  ,de az én lábam beakadt egy kifeszített drótba alul ,és akkorát estem ,hogy majdnem leharaptam a nyelvemet . Pár pillanat kellett míg enyhült a fájdalom,de semmi gond nem volt . kiértünk az utcára és innen már a Kazinczyról is jól ismert piroson mentünk ,Most sem volt rövid a falu Bökikém :). Egy kőkorlátnál megálltunk enni ,elővettem a kolbászt,és nagyon cúnyány elbántam vele :)

Brigi ,és István is haraptak valamit ,,bár amennyit ezek egésznap ettek,én tuti felfordultam volna ,,Brigi egy kisújméretű műzlivel riogatott ,miközben én egy fél kolbászt letoltam ,,meg 20 dkg tarját .

Az aszfaltos úton elhagytuk Telkibányát,és balkéz felől vártuk a pirosat, A hó erősen esett,és fújta a szél, a szántás mellett aztán elindultunk a dűlőn . Az éles jobbosról emlékeztem a Kazinczyról ,Istvánék is észlelték,hogy tovább mentek .Először a nap folyamán  én is hasznosnak érzem magam .

A Kecske-hát környékén hárman három felé megyünk ,,nem találjuk a piros betérést az erdőbe ..

Aztán Brigiék rátalálnak ,én meg átvágok a fák közt . A lámpánk fénye prizmákra világít ,innen elég jól tudjuk követni a pirosat egy darabig,,De aztán kétszer is megviccel minket,mert  elég hiányos,vagy a farakások takarják a jelzést,de elég sokat ide oda szaladgálunk . Az út nagyon köves  már a nyáron is utáltuk Bökivel ,de a hó sem segít rajta ,mert az meg kökeményre van fagyva ,és billegünk a köveken végig.  A piros + is egy kellemes kis kaptató a Hálaisten –tetőig  .  A sárga háromszög már a Szurok-hegyre visz felfelé . Egyre hidegebb  az idő is, ahogy törjük a havat felfelé. Bár több órája jövünk a Reszelt-bérctől,de egyszer csak ott áll előttem a csúcskő .

Szurok-hegyről a   Nagy- Milic a következő hegycsúcs  895m

Valahogy senki nem kar az északi zöldön a Milicre menni .. Fel le ,fel le ez menne végig és a megannyi patakátkelés ..Olyan erősen fúj a szél,hogy az arcunk teljesen elfagy néhol vastag  hótorlaszokat emelve a gerincre .

Az esőkabátot szinte lobogtatja rajtam a szél,a hó helyenként lábszárig ér,és kökeményre van fagyva ,,Borzasztó hideg van ..Ístvánon  sildes sapka,az egész füle kint,Brigi is vékonyan van öltözve ,az apró fagyos hó pedig erős oldalszéllel taszigál. Lentebb enyhül a szél ereje majd kiérünk az aszfaltra , a határszélre ,,bár eddig is ott voltunk ,csak a hegytetőn ..

A széles út akár egy autó pálya,,csak a Magyar köztársaság tábla kék szine töri meg ezt  a sötét erdőt.

A szél ezen a nyilt részen nagyon erősen fúj, seper,és épít  .

Brigi fázik didereg, István is vacog,, Nem birom nézni ,oda adom a polár felsőmet Briginek ,nekem úgyis csak a derekamon volt tartaléknak  ..Kiderül ,hogy Istvánnak is van  széldzsekije,csak a hátizsák alján.

Ráparancsolok,hogy vegye elő ,mármint a széldzsekit ,,,és máris komfortosabban érzi magát,,monnyuk arra már nem tudtam rávenni,hogy a kapucniját is vegye fel. Az aszfalton aztán felszerpentineztünk a Bodó-rétre a panoráma büféig..egyből felismertem ezt a részt is ,pedig  sötét volt . A kéken még mentünk egy jó darabon . Éreztem,hogy azért ez a hegy is megkéri az árát ,a nagy hóban a kökeményre fagyott nyomokban feltipegtünk a Nagy-Milicre  fél 12 körül értünk  .bő  13 órája vagyunk úton .

A sátorban a pontőrök a fagyás határán vannak,össze is pakolnak ,és lejönnek hamarosan ,mert elfagytak a végtagjaik .

Tüzet nem lehet gyújtani ,nagy a hó,és erős a szél .  Kiadják a pálinkás üveget ,egy picit iszom belőle,de cak az íz miatt.  A következő hegy a Fekete-hegy ,csakis azért,hogy érezzük a rendezői törődést a végére …A csatarét felé hagyjuk el a Milicet a kéken . A Tolvaj-hegy után talán ez a 2.legmeredekebb lefele.. Fától fáig zuhanunk komolyan ,,szinte nem lehet megfékezni magunkat ,Brigi  nekirohan egy fának..István is elesik,,megbeszéljük,hogy kicsit lemaradunk egymástól,mert könyen egymásra csúszunk. Aztán nekem is sikerül esnem egy akkorát a vállamra ,hogy még a lámpa is leesik a fejemről .Alattam egy kő  van ,és a vállamat ütöm be nagyon . Itt most nem tudok mindjárt felpattanni ,Istvánék jönnének vissza segíteni ,de mondom maradjanak,,csak pár pillanatot kérek .(míg feküdtem elővettem a telefonomat fényképezni )

Innen aztán elég keservesen érek le,egy kézzel kell magamat navigálni . vagy 2kili volt ez a lefele jövet mikor kiérünk az Alsó csatarétre, a házikó teraszán betájoljuk a nyomorult Fekete-hegyet.

. Mindenki az aszfaltra szavaz Kovácsvágásig , innen kicsit „szintútba „ megyünk ,de persze végig  lejt . Elhagyjuk a Senyánszki  rét,letérést,ahol látom magunkat amint a  Lefagyszon az utolsó 15 percet  megtesszük .Most viszont  még közel 8 óra menetidő hátravan ..  Leérünk a Három  forráshoz,iszunk ,és töltünk a már már langyosnak érzett vízből.

A füzéri vár sziluettje kirajzolódik előttünk az égbolton . Elhaladunk a Kazinczys bázis előtt,majd a „szállásunk „ előtt is .éjjel van csak a kutyák ugatnak,és kihalt minden , alszik a falu ez a kis ékszerdoboz . Az aszfalt tükör jég,,próbálok új technikát kipróbálni amolyan csoszogós tologatos menés,,igaz,hogy a cipőmnek már a fél talpa hiányzik,de jól esik,hogy nem kell emelgetni a lábat .

Órákat megyünk így a kihalt országúton ,aztán Pálháza előtt egy autó lassít. Gondoltuk felkapcsoljuk a lámpáinkat, de a kocsi megáll,és vaddino szál ki belőle,van nála forró tea ,ami nagyon jól esik ezen a fagyos éjszakán . Ha már tea ,akkor legyen kolbász is mellé nemigaz ? , ezzel a darabbal már nehezebben bánok el, mert kökeményre van fagyva .

A teát megköszönve becsoszogunk Pálházára ,.Mindenki fáradt már nagyon ,nem csak testileg,de szellemileg is . Utóbbi abban mutatkozott meg,hogy  István minden áron rossz irányba akart menni , és nem lehetett meggyőzni ,hogy az rossz irány .

Még én is tudtam,hogy a Fekete-hegy nem arra van ,,de nem bírtunk vele..Éppen indulni akartunk ,mikor vaddinoék lassítottak mellettünk,,A milici pontőrséget hozták le ..Gyorsan megkérdeztük,hogy szerintük merre van Kovácsvágás,és hát persze,hogy nem arra volt amerre István akart menni .

Letértünk  Kovácsvágás felé, már nagyon sok órája úton voltunk ,ásítgattunk is néha ,,aztán lámpafényeket láttam jobbról a fák mögött. Kicsit úgy a domboldalban,,futottak ,és többen voltak..Mondtam  Istvánnak,hogy biztos Daniék . De István azt mondta ,hogy azok villanyoszlopok amit én látok..Nyeeem azok mozognak,és jönnek velünk párhuzamosan nézd csak  meg  ,,nem tudott meggyőzni ,hogy azok nem emberek ,,meg kellett állnom,és  várni..Erre ők isz megálltak és vártak ,..,és akkor tényleg elhittem,hogy ezek tényleg csak egy sz@ros villanyoszlopok és nem Daniék .

A falut már majdnem  elhagytuk, pedig nem kellett volna ,túl mentünk kicsit ,jöhettünk vissza . Aztán egy dülő félén mentünk fel a hegy aljáig ,majd egy vadetető után vége lett az útnak..nincs tovább ,és az irány sem jó . Úgy döntöttünk,hogy toronyiránt felvágunk a hegyre . elindultunk egy ösvényen majd 100m múlva vége lett,és egy árokban kötöttünk ki.. Az árok tele volt kidőlt fával,,elindultunk rajta felfelé. De István azt mondta ki kell jönni ,mert nem jó felé megyünk. Kimásztunk belőle, és összegörnyedve a bokrok közt mentünk , Brigi előttem ment és a bokor úgy csapott vissza ,mint egy parittya  .úgy szájon vágott,hogy azt hittem kiköpöm a fogamat . Miután elmúlt a csípés ,újra egy árokban találtuk magunkat és  ,a túloldalt kimásztunk ,de nekem már annyira fájt a vállam,hogy nem bírtam  kijönni . Meg hát a patakok is egyre mélyebbek voltak ..Ístván kihúzott, Brigivel mondtuk a magunkét ,ezután még két ilyen árkot megmásztunk ,és akkor ott magaslott előttünk a Fekete-hegy .

De akkora „várárok” őrizte ,hogy kizártnak tartottuk,hogy itt lemegyünk ,,illletve le még csak le mentünk volna ,,bár a lámpa fény sem ért le az aljára,de a túloldalon akkora partleszakadás volt,hogy ha azon elkezdünk felmászni tuti élve betemetjük magunkat,mert ránk omlik a föld .  Talán ez volt a Gyékényes-árok ? Ahhoz ,hogy felérjünk a hegyre ,meg kell kerülnünk a hegytömböt  ,el kell jutni valahogy a pirosra .,felértünk egy útra ,majd onnan egy másikra ,és vagy 2 óra bolyongás után a pirosra értünk. Ezen mentünk egy jó darabon ,,látszottak a visszafelé nyomok .Daniék már rég elfelejtették ezt a hegyet. A Fekete-réttől a piros 3 szög még megada a kegyelem döfést . István felajánlotta ,hogy felviszi a lapunkat szúrni , nyilván látta,hogy már rongybabák vagyunk Brigivel,De mi felmentünk a csúcsig.

A kilátóba felmentünk ,de nem vettük észre ,hogy van gumicukor,csak a célban tudtuk meg. Lefelé is durva volt lejönni ,és én már megint éhes voltam . Már nem akartunk többet pistikézni ,még ha hivatalos is ..élég volt a Fekete-hegy kikészített testileg lelekileg  ,mentünk vissza a piroson ,valahol itt virradt ránk ,és már világosban mentünk lefelé  a kéken ami annyira rossz minőségű út volt ,hogy csak botladoztunk  végig. Kiértünk egy aszfaltos útra.Brigi kitalálta ,hogy a Nagy nyugodóra ne menjünk fel,mert nagyon meredek..Na már most a zöld + sem volt gyenge ,.úgy éreztem hogy össze vannak kötve a lábaim ,és úgy kell mennem felfelé . Háromszor is felértünk valami nyeregbe,de még mindig volt feljebb  . Elő kellett vennem az utolsó kolbászdarabot ,mert jött  a kalapácosz ember  utánam , de nem adtam magam könnyen ,a kolbászt meg pláne ,,Végre  felértünk a  Vörös-nyeregbe .  Innen aztán a zöldön lefelé ,majd a kis tanakodás,hogy a zöldön tovább ,vagy a K+ ,Brigiék a K+ javasolták ,ellentétben az én zöldemmel ..

A lényeg,hogy már látszottak a házak is . Nem kérdés  hogy számunkra Sátoraljaújhely legszebb háza a Kovács villa volt . Már reggel 8 óra van ,de pár perc múlva pontosan 8:06 kor nyitottunk ajtót a villában 22:06 os menteidővel . Vaddino szalad elénk ,már izgultak értünk mert hamarabbra vártak .. Gyors fürdés,néhány palacsinta ,és rövid beszélgetés után  indultunk is a vonathoz. Mikor felvettem a hátamra a hátizsákot,úgy éreztem,hogy a földbe döngöl,,nehezebb volt mikor jöttem ,,hiába ettem meg a kaját a vizes ruhának volt súlya, Vaddino levitt minket a vonathoz,és Brigivel Istvánnal elfoglaltunk egy fülkét. A vonat elindult,mi pedig néztük ahogy elhaladnak a Sátoros-hegyek majd az éjszakai fagyoskodás után, a közel 30 fokos fülkében álomba ringat a zakatolás.

Az álomból pedig arra  riadtam ,hogy valaki azt mondja… Vigyázat !! A Zemplén sem viccel !

de mikor felnéztem ,csak egy  kalauzt láttam, aki a jegyeket kérte ..

nedus 4797 napja
nedus képe

Yoyoka , már megint nagyon kemény voltál ! Ez a túra nagyon brutál lehetett , én biztosan nem mernék rá vállalkozni ! Akkor is eltévedek , amikor ki van jelölve az út , hát még ha nekem kéne navigálni ...

Gratulálok , megint bebizonyítottad , hogy milyen kemény csajszi vagy !!!

gergő 4797 napja
gergő képe

überbrutál yoyoka! kemény alapozást nyomsz :) mi lesz még itt az évben!! hatalmas gratula

yoyo 4797 napja
yoyo képe

Köszi nedus ! Nem tudom,hogy mondtál-e már olyat valaha egy futásra ,vagy túrára  ,hogy soha többet :))  én szoktam,,de általában nem tartom be :)

köszi Gergőkém !

alapozás alapozás,, látod mégis majd összeestem  egy nagyobbacska hátizsáktól :)

mindenesetre számomra mégis  ez volt, az idei év ujdonsága :))

runner42 4797 napja
runner42 képe

Gratulálok én is! Ez kemény menet volt! Jó pihenés!!

gyaloggalopp 4797 napja
gyaloggalopp képe

Yoyookám, azon már meg sem lepődöm, hogy ilyesmiket csinálsz. (Na jó: de meglepődöm.) Kemény vagy, pedig nem is a fagytól van. De hogy elesel és ahelyett, hogy feltápászkodnál, te elkezdesz fotózni jókedvedben, hát az nem normális! De ez az egész túra... elolvasni is belefagytam a dologba, nem hogy végigcsinálni! No és azt magyarázd meg nekem: hogy a tökben tudod mindig megjegyezni az útvonalat? Énnekem, tudod, mindig balra van Nagykovácsi, oszt' csá...

Cillagom, őszintén gratulálok a túráshoz! Meg ahhoz is,l hogy lasssan megtanulsz frissíteni! :)

yoyo 4797 napja

Köszönöm Attila !

Hát az útvonalat úgy jegyzem meg Bélám,hogy bármilyen hihetetlen de nézem a tájat ;) Na jó a sötétben ez nem működik , amúgy sok órámba telt ,mire ezt megírtam.. Főleg a jelöletlen utakkal voltam bajban , úgy hogy  a térképbe nem is néztem bele,mert úgy voltunk vele,hogy ázzon el egy  ,ne vegyük ellő minnyájan .

Hazafelé István a vonaton ,megmutatta merre mentünk ,így tudtam itiner nélkül is megírni kb 99% ponotssággal :)

Tavasszal eljöhetnék a Kazinczyra az is Zemplén ,Bökivel megyünk megint :))

A frissításről meg annyit,hogy én eddig is sokat ettem a túrákon , a kolbász most újdonság ...viszont az általad oly kedvelt puszedli ,engem még egy dombocskára sem vinne fel ,azt meghagyon neked :))

Bozót 4796 napja
Bozót képe

*sóhaj*

Azé nagyon gratula! :)

Böki 4796 napja
Böki képe

Gratulálok cillagom, úgy látom Andreát most otthon hagytad! :o)))

De ki a túró mondta neked, hogy én megyek idén a Kazinczyra, mi?

Kicsit azért irigykedem erre a túrára...

Bozót 4796 napja
Bozót képe

Na, csak bevallotta ez a Böki, hogy olyan ződ az irigységtől, mint a tavaszi fűszál! :P :P :D

pecsenye 4796 napja
pecsenye képe

Ez überbrutáldurva volt. Gratula. Én más az olvasástól elfáradtam:)

DJ_RushBoy 4796 napja
DJ_RushBoy képe

Nah végre megjött a várva-várt. Nagyon tetszett, olyan mintha már megint teljesítettem volna :)

yoyo 4796 napja
yoyo képe

köszi szépen  mindenkinek !

Böki ezt még megbeszéljük addig ;) Bár gondolom a tészáz előtt ,nálunk szeretnél aludni ugye ?  :)))))

Nem lesz occo a bőrkanapé cillagom  :))))

Mamba 4796 napja
Mamba képe

:o))) Hát felőlem aztán baldachinos ágy is lehetne, nem tudnál elcsábítani! :))

Gratula a túrához! :) Nagy vagy Yoyo! Basszus vega vagyok egy ideje, de ezt a kolbászt megkívántam! :))

Böki 4795 napja
Böki képe

Nyomorult, aljas, zsaroló... :o)

dildi 4795 napja
dildi képe

Hát Cillagom, szétfagytam-elfáradtam-eléheztem és a medvés képnél még össze is sz@rtam magam ezen a beszámolón:))) Minden elismerésem a Tied, gratulátok!!!