Egészséges életmód
Szakdoga
anesth | 2006-10-28 11:03:49 | 2 hozzászólás

Még jó idő volt a bringázáshoz, ezért a tanulást nagyon hanyagoltam. Mától/úgyis jön a hidegebb idő/ többet tanulok és dolgozom a szakdolgozatommal. Sürget az idő, a lelkiismeretem is piszkál, hogy : tanulj, tanulj... :-( Utolsóéves vagyok a fősulin, s rá kéne kapcsolnom. Mától feldolgozom a kérdőíveket és készítem a kutatási részét a dolgozatomnak. Nem tudom , hogy fogjak bele, de majd lesz valami. ...és a sportból marad a futás. Járni fogok, amikor csak tudok. Vennem kell egy új futócipőt. ...jövő szombaton Barátság Marathon , itt Miskolcon, ahol a félmaratont váltóban fogom futni. Várom nagyon. Jövőre pedig szeretném egyéniben lefutni ezt a távot, aztán a Maraton! Ezek az álmaim, melyek egyszer talán valóra válnak. Rajtam múlik. Igaz? :-)

Vége a lazsálásnak
anesth | 2006-10-24 09:30:45 | Nincs hozzászólás!

Már egy hete nem sportoltam semmit! :-(, de ennek ma véget vetek, mert megyek futni!
Sok dolgom volt, itthon a ház körül, munkahelyen, suli/írom a szakdolgozatomat/, ezek lekötöttek. De mától már folytatom a sportos életmódot, mert nagyon hiányzik.

November 5-én lesz nálunk a Barátság Marathon. Jön valaki rá? Én csak a kis távot futom /5,2km/,de azt úgy, hogy a félmaratoni távot 4 fős csapatban. Várom nagyon! Jövőre pedig fel szeretnék készülni egy félmaraton lefutására. Olyan jó lenne, ha ez sikerülne!

miskolci 5próbás futás

anesth | 2006-10-14 14:04:27 | 2 hozzászólás

Ma volt Miskolcon az 5próba következő szakasza, ami futás volt. Lehetett 6 és 10 km közül választani. Én a 6 km-es távot teljesítettem. Nagyon tetszett, mert erdőben futottunk, a Bükkben. Nagyon jóóóóóóó volt. Egy baj van, hogy valamelyik nap a jobb combizmom elöl meghúzódhatott, mert nagyon fáj. Ez kicsit hátráltatott, főleg, amikor lefelé kellett futni. Akkor jobban fájt. Minden egyes lépés fájt többé-kevésbé, de végigcsináltam. Nem tudom mi van a combommal. Egy rossz mozdulat következménye. Hétfőn talán megnézetem a munkahelyemen, ha már baleseti sebészet műtőjében dolgozom. :-)

Holnapra még van egy szezonzáró kerékpárostúránk, ami a Zemplénben lesz. Hidasnémetiig vonattal megyünk, majd onnan bringával az útvonal:Zsujta-Kéked-László-tanya-Hollóháza-Fűzér-Pálháza-Sátoraljaújhely, ahonnan ismét vonattal jövünk majd haza. Ez a terv, aztán majd megírom mi sikerült belőle. Remélem, hogy a lábam bírni fogja! ;-)

Ha valaki akar jönni egy kis zempléni bringázásra, szívesen várjuk!

Üdv mindenkinek!

Ui: a miskolci 5próba következő állomása is futás, mégpedig a Barátság Maraton, ami november 5.-én lesz Miskolc-Egyetemvárosnál. Távok:5-21-42 km. Aki akar és tud, jöjjön el Miskolcra, mert gyönyörű részei vannak, főleg a Bükkben.

SmileTongue out anesth | 2006-10-11 21:13:00 | Nincs hozzászólás!

Végre sikerült futnom ma . 7 kilcsit futottam. Jól érzem magam . :-) Folyt. köv...

Sziasztok!

Futááááás helyett séta

anesth | 2006-10-10 21:25:39 | Nincs hozzászólás!

Sajnos ma sem sikerült futnom, pedig elindultam a barátommal. Pulzusmérőket felhelyeztük, s elindultunk, de csak egy nagy 8 km-es séta lett belőle. Így tudtunk beszélgetni. Holnap már biztos, hogy futni fogok. Senki nem tud elterelni a célomtól. :-)

Ma azért kicsit bringáztam gyönyörű helyen és a séta is jó mozgás volt. Azt is kell néha.

Egészségnap és Üveghuta kupa
anesth | 2006-10-08 16:06:48 | 2 hozzászólás

Tegnap egészségnap volt a Sportcsarnokban és képviseltem a kórházunkat 4 emberrel a sportvetélkedőkön. Több részből állt a verseny. Először sorversenyek voltak. 5 féle. Mindent csináltunk közben: floorballütővel labdavezetés, egyszerre focivezetés lábbal kézzel pedig kosárlabda pattogtatás, kúszás, ugrálókötelezés közben futás... Nagyon izgalmas volt. Ezek után kosárlabda dobás volt. Mindenkinek 2 lehetett dobni a csapatban. Nekem az egyik betalált! :-) Utána szkanderverseny volt egy másik csapattal. Abban döntetlent vívtam ki. Kemény volt. rendesen szabályosan zajlott az egész és nagyon tetszett. Lányok-szkander. :-) Ezek után jött az én kedvenc részem a kerékpáros ügyességi verseny, amit meg is nyertem a csapatunknak. Szlalompályán kellett minél rövidebb idő alatt végigmenni. Sikerült! :-) Este még volt egy kis focibajnokság, melyben szintén szerepeltünk. El bírjátok képzelni?! Lányok focizni?! Azt mondta a kollégám, aki nézett minket, hogy ez inkább pankrációra hasonlít. :-) Jól éreztük magunkat az egészségnapon.

Örülök, hogy ilyen rendezvény egyre több van a városban.

A mai nap pedig az Üveghuta kupáról szólt. Reggel már úgy ébredtem, hogy mindenem fájt a tegnapi mindenféle mozgástól. Ez a kupa bringás hegyifutam volt. Bükkszentlászlóról indult és csak felfelé, elég meredeken ment az út , egész Bükkszentkeresztig. Kissé erőtlennek éreztem magam. Az időm: 27,45 lett, ami elég jó, de a dobogóról pont lemaradtam. 1 perccel! :-( Nem baj. Jövőre jobb leszek és igyekezni fogok.

Nagyon sportosra sikerült ismét a hétvégém. Jól éreztem magam. Szeretem az ilyen szervezett sportprogramokat. Összehozza az embereket és egészségesek! ;-)

Jövőhéten szombaton az 5 próbán belül a futásé lesz a szerep, ezért holnaptól arra készülök. A bringához úgyis lassan hideg lesz.

Tekergés Upponyban
anesth | 2006-10-01 18:43:00 | Nincs hozzászólás!

A tegnapi fárasztó nap után még rá tudtak beszélni a srácok egy nagyobb túrára. Még tegnap este felvetődött, hogy menjünk ki Uponyba bringával és főleg terepen.
Reggel fél 10-kor indultam 3 fiú társaságában. Elindultunk a Vadaspark melletti erdei úton  és kb. 40 perc múlva már Varbón kötöttünk ki. Onnan  kisebb pihenő és műút után újabb erdei szakasz következett emelkedővel. Tardonára értünk, ahonnan tovább folytattuk utunkat Dédestapolcsány felé. Itt már műúton haladtunk egy jó darabig. Eljutottunk a Lázbérci víztározóhoz, majd felmentünk az upponyi hegy tetejére. Itt már több helyen is tolni kellett a bringát. Folyt rólam a víz, mint még soha. Amikor felértünk a hegy tetejére csodálatos, felemelő látvány fogadott minket. /majd rakok fel képeket róla/ Ott leültünk és csak csodáltuk a hegyeket, a természetet. Legszívesebben még most is ott ülnék, annyira tetszett. Megpihentünk, ettünk, aztán vissza le a hegyről,majd újra Dédestapolcsány és hazafelé vettük az irányt Mályinka irányába. Ez az út 10 km kemény emelkedőt tartogatott számunkra. ismét folyt rólam a víz, pulzusom emelkedett a heggyel egyenes arányban. :-)
A táj gyönyörű volt . Ez az ami kárpótol az emelkedőért.
Feljutottunk Szentlélekre, ahonnan egy hosszabb gurulás után /erdei úton/ hazaérkeztünk épségben. Nagyon jó volt ez a túra. Nagy élmény, nagy erőfeszítés, szép időjárás.

Kihasználtuk a jó időt ezen a hétvégén rendesen. Lehet, hogy idén már nem lesz ilyen jó idő. Mostanában nagyon sokat tekerek, pedig a futás is hiányzik nagyon. Jövőhéten készülök többet futni és kevesebbet bringázni.

2009-05 hó (1 bejegyzés)
2006-12 hó (2 bejegyzés)
2006-11 hó (5 bejegyzés)
2006-10 hó (7 bejegyzés)
2006-09 hó (10 bejegyzés)