Egészséges életmód

fórumtali a bringásokkal

anesth | 2006-08-31 19:47:02 | 1 hozzászólás

A délelőttömet a könyvtárba töltöttem. A szakdolgozatomhoz gyűjtöttem be az irodalom egy részét. Aztán kora délután lenyírtam a füvet a kertben. / ez is jó testmozgás mindig/. Kis pihenő után sikerült, amit elterveztem mára, azaz lefutottam a 8 kilcsit, aminek nagyon örülök, de most nehezebben ment. Valószínűleg azért, mert a pályán futottam körbe-körbe és így unalmas egy idő után. Az utolsó 4 kör nehezen ment már,hétfőn pedig még bírtam volna többet is. Mindegy, a lényeg, hogy megcsináltam és fogyooook. :-) Jó futni. Lassan már nemcsak a fogyásom lesz a cél, hanem egy-egy szervezett futáson a részvétel, a teljesítés. Mint bringázásnál a teljesítménytúrák.
A futás után beugrottam a miskolci bringások fórumtalálkozójára, ahol már nagyban szervezzük a szept.22-i autómentes napon leendő kerékpáros felvonulást. Most már vannak feladatok, amiket megbeszéltünk, aztán jöttem haza és vacsora/egy kefír :-(  fogyókúrámba ennyi fér bele/. Ennyi volt a napom. Örülök a 8 kilcsinek. :-)

Holnap egy hosszabb bringázást szeretnék, de az időjárástól függ a dolog.

Kellemes edzést mindenkinek! Üdv!Wink

pihenőnap
anesth | 2006-08-30 20:17:00 | Nincs hozzászólás!

szerda

Ma pihenőnapot adtam magamnak, ha már egyszer szabadságon vagyok. :-)
Most csak a terveimet írom le. Holnap ismét egy hosszabb távot szeretnék futni. Minimum 8 km-t . Pénteken pedig azt tervezem, hogy bejárom bringával a Bükki Kerékpáros Teljesítménytúra/szept. 16./ 110 km-es távját. Ki akarom próbálni, hogy elég erős vagyok hozzá,vagy elég a rövidebb táv aznap. Majd kiderül. Nem akar jönni valaki a teljesítménytúrára? Lásd: www.kerekparostura.fw.hu    Szállásban esetleg segíthetek!

Hétvégén a Mátra Maratonon leszek szervezőként és megígérem magamnak, hogy a Mátrában futok egy nagyot. Remélem, hogy nem tévedek majd el! :-)

Ennyit a tervekről , holnaptól cselekszem, ígérem.
Kívánok kitartó edzést mindenkinek! Üdv!

hétfő

anesth | 2006-08-28 20:14:28 | 6 hozzászólás

Sziasztok!

Mától szabadságon vagyok ezen a héten,de csinálnom kell a szakdolgozatomat, ugyanis negyedikes vagyok a főiskolán és még bele sem kezdtem. Az idő meg olyan gyorsan pereg... Szóval úgy terveztem el a hetemet, hogy reggelente eltekerek a könyvtárba, s ott búvárkodom a könyvek közt. Aztán minden du-án, vagy estefelé futok vagy tekerek egyet.

Ma nagyon jól sikerült a futásom, ugyanis amit elterveztem agyban, azt meg is csináltam. Futottam 8 km-t!!! Most először sikerült ennyit, aminek nagyon örülök. Most nem a pályán futottam, mert az unalmas, hanem betonon, külvárosi részen és az egyik bringás barátom jött mellettem bicajjal és ő mérte a távolságot meg az időt. Jó volt, főleg amikor megálltam. Az az érzés fantasztikus!

Holnapra bringázást tervezek, hacsak az időjárás közbe nem szól. És ami a lényeg, hogy fogyok!!! :-)  Már mások is észrevették. Még nem mértem magam, de látom és ez elég nekem.

Bükki Kerékpáros Teljesítménytúra

anesth | 2006-08-26 20:36:18 | Nincs hozzászólás!

Szombat

A mai napom nagytakarítással telt, aztán kis pihenő után irány volt a barátaimmal a futópálya, ahova kerékpárral mentünk. Ismét sikerült lefutnom a 6 km-t, aminek nagyon örülök. Még bírtam volna 1-2 kört, de a baráti társaság már menni akart, mert sötétedett és gyerekekkel voltunk. Így, hogy a pályáig tekertünk , 10 km kerékpározás is írható a mai napra.

Szeptember 16.-án lesz ismét, immár 5. alkalommal a Bükki Kerékpáros Teljesítménytúra, amire nagyon készülök már. Szeretném a legnagyobb távot/110km/ teljesíteni. Akit érdekel nézze meg ezt az oldalt: www.kerekparostura.fw.hu

Aki teheti , jöjjön el! 4 táv van:30, 50, 80 és 110 km.

További kellemes hétvégét mindenkinek! Kitartó edzéseket.

Szeder
anesth | 2006-08-22 20:19:15 | Nincs hozzászólás!

Kedd

Ma munka után felpattantam az imádott bringámra és eltekertem Alsózsolcára a kolléganőmhöz szederszedés céljából. Ott csemegéztem az egészséges, vasdús szederből és itthonra is szedtem, aztán tekerés haza. A visszafelé úton megküzdöttem az erős szembeszéllel.

Az autósok néhol majdnem letúrtak az útról, de ezt már megszoktuk mi bringások. Kerékpárút alig van, ami szomorú. A kerékpárügyi biztos nem sokat tett ez ügyben. Ez van.

Holnap pihenőnap a sportban, ugyanis ügyeletes leszek, haza sem jövök. :-(

Nehéz elalvás
anesth | 2006-08-21 21:07:49 | Nincs hozzászólás!

Nehéz napom volt a munkahelyemen és utána angolórám volt, amelyen agyilag lefáradtam teljesen. Ezután este teljesítettem azt, amit agyban elterveztem: futottam 15 kört a pályán, azaz 6 km-t. Kicsit unalmas körbe-körbe futni, de zenehallgatással jobban megy. :-)                 Így telt a napom, s most jön a bagoly effektus. :-(

Mostanában az elalvás nem könnyű. Több óra eltelik mire végre el tudok aludni. Ez nem jó. Ha valakinek van ötlete a könnyebb elalváshoz, szívesen venném.

Tekrés a Bükkben
anesth | 2006-08-20 18:11:40 | Nincs hozzászólás!

Ma bringáztam a hegyekben 60 km-t. Nagyon gyönyörű tájakat láttam, ami feltöltött energiával.

A tekerés nagy része emelkedő volt. Néhol már igen kemény volt, de kitartó voltam. :-)

Célom: szeptember 16.-án lesz a Bükki Kerékpáros Teljesítménytúra, melynek a legnagyobb távját szeretném teljesíteni, ami 110 km. Ez a legközelebbi célom. A futással az állóképességemet szeretném javítani és természetesen fogyni is akarok.

Most több energiát érzek magamban, mint az ezt megelőző napokban, és ez jóóóóóóóóóóóó!

Egészséges életmód
anesth | 2006-08-18 21:28:35 | 2 hozzászólás

Üdvözlök mindenkit!

Nemrég regisztráltam, s nagyon tetszik ez az oldal. Sok segítséget nyújt és végre egy értelmes, hasznos oldal. Köszönjük!

Szabadidőmet eddig főleg kerékpározással töltöttem, de a múlt héttől elkezdtem futni is, sőt télen az úszás is menni fog. :-)

Ma valahogy nehezen ment a futás. Ennek oka valószínűleg a nagy meleg, de lehet, hogy én vagyok gyenge. Mostanában aluszékony vagyok. Nagy akaraterőre van szükségem, hogy álomkórom ellenére kimenjek futni. ...de sikerül! Győz az ész!

A fztást azzal a szándékkal kezdtem el, hogy fogyjak egy pár kilót, ezért a táplálkozásra is odafigyelek. Csak teljeskiörlésű kenyeret fogyasztok és 3 óra után csak valami könnyűt / natúr joghurt, kefír/ fogyasztok. Az elért eredményeimet majd leírom ide.

2009-05 hó (1 bejegyzés)
2006-12 hó (2 bejegyzés)
2006-11 hó (5 bejegyzés)
2006-10 hó (7 bejegyzés)
2006-09 hó (10 bejegyzés)